Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Büyükşehir, Mustafakemalpaşa İlçe Stadı’nı sil baştan yeniledi
Bursa Büyükşehir Belediyesi, bölgesel ve amatör lig maçlarına ev sahipliği yapan Mustafakemalpaşa ilçesindeki ilçe stadını sil baştan yeniledi.
Bursa'nın sporda da marka kent olması için birçok alanda yatırımlarını sürdüren Büyükşehir Belediyesi, ilçelerdeki spor tesislerinde de modernizasyon çalışmalarını tüm hızıyla sürdürüyor. Mustafakemalpaşa İlçe Stadyumu’nu da baştan sona yenileyen Büyükşehir Belediyesi, eski soyunma odalarının inşaat işlerini, elektrik altyapı ve aydınlatma imalatlarını, mekanik sıhhi tesisatı ve vitrifiye değişimlerini elden geçirdi. Çalışmalar kapsamında Türkiye Futbol Federasyonu 3. Lig standartlarına uygun olacak şekilde engelli tribünü, maraton ve misafir tribünleri, taraftar lavaboları, hakem ve gözlemci odası, protokol ve fuaye alanı, sağlık odası ile kantin olarak kullanılmak üzere kabinler yenilendi. Saha genelinde sert zemin uygulaması yapılırken, giriş kapıları, ses sistemi, skorboard ve turnike sistemleri kullanılabilir hale getirildi. Öte yandan Büyükşehir Belediyesi tarafından Şükrü Erdem Spor Kompleksi’ne modern bir yatakhane de kazandırıldı.
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, beraberindeki Mustafakemalpaşa Belediye Başkanı Şükrü Erdem ve protokol üyeleriyle birlikte stadyum ve spor kompleksini gezerek incelemelerde bulundu. İlçe stadyumunun mekanik, inşaat ve elektrik tesisatlarının Büyükşehir Belediyesi tarafından revize edildiğini söyleyen Başkan Mustafa Bozbey, “Gelen talep üzerine Bursa Büyükşehir Belediyesi olarak çalışmaları tamamlayarak tesisleri hizmete sunduk. Her yönüyle Mustafakemalpaşa’ya yaraşır bir stat ve spor kompleksi haline geldi. Yaklaşık 18 milyon TL harcama yaptık. İlçe halkımıza ve gençlerimize hayırlı olsun” dedi.
Mustafakemalpaşa Belediye Başkanı Şükrü Erdem, yenileme taleplerinin Büyükşehir Belediyesi tarafından hızlı bir şekilde karşılandığını belirterek, Başkan Mustafa Bozbey’e teşekkür etti. Çok güzel bir tesise kavuştuklarını belirten Erdem, “Türkiye Futbol Federasyonu kriterlerine göre birinci sınıf stat olarak geçiyor. Uluslararası maçların da burada oynanabileceği anlamına geliyor. Büyük bir kazanç. İlçemize hayırlı olsun” diye konuştu.
BAŞKAN VEKİLİ BİBA: MUSTAFAKEMALPAŞA HAK ETTİĞİ HİZMETLERİ ALACAK
- MUSTAFAKEMALPAŞA’DA ÇEŞİTLİ ZİYARETLERDE BULUNAN BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ BAŞKAN VEKİLİ ŞAHİN BİBA, İLÇENİN HAK ETTİĞİ HİZMETLERE EN KISA ZAMANDA KAVUŞACAĞINI BELİRTTİ.
Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Şahin Biba, Mustafakemalpaşa’nın hak ettiği hizmetleri tekrar alabilmesi için çalıştıklarını söyledi. İlçedeki Millet Bahçesi’ni tekrar ele alarak vatandaşların kullanımına sunmak istediklerini anlatan Başkan Vekili Biba, Mustafakemalpaşa’ya yakın zamanda B Kafe açacaklarının da müjdesini verdi.
Bursa’nın tüm ilçelerine eşit hizmet götürme politikasıyla çalışmalarını sürdüren Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Şahin Biba, ilçe ziyaretlerine devam ediyor. Başkan Vekili Biba, son olarak Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Deniz Köken ve Büyükşehir bürokratları ile birlikte Mustafakemalpaşa ilçesinde çeşitli kurum ve kuruluşları ziyaret etti.
İlk olarak AK Parti Mustafakemalpaşa İlçe Başkanlığını ziyaret ederek İlçe Başkanı Mutlu Turgut ve teşkilat üyeleriyle bir araya gelen Başkan Vekili Biba, ilçenin talep ve önerileri ile ilgili istişarelerde bulundu. Ziyarette, Gagavuzya Özerk Bölgesi’nin Kıpçak Belediye Başkanı Oleg Grizan da yer alırken, iki belediye arasındaki işbirlikleri de görüşüldü.
Daha sonra Mustafakemalpaşa Belediye Başkanı Şükrü Erdem’i makamında ziyaret eden Başkan Vekili Biba, ilçede devam eden ve yapılması planlanan yatırımlar hakkında görüş alışverişinde bulundu. Program kapsamında Mustafakemalpaşa Öğretmenevi’nde vatandaşlarla da buluşan Başkan Vekili Biba, ilçe halkıyla yakından ilgilenerek talep ve önerilerini dinledi. İlçe esnafını da ziyaret ederek sohbet eden Başkan Vekili Biba, hayırlı işler temennisinde bulundu. Ardından Lala Şahin Türbesi ve Millet Bahçesi’ne de giderek incelemelerde bulundu.
İLÇENİN TALEPLERİ DEĞERLENDİRİLECEK
Mustafakemalpaşa’nın, Bursa’nın en kıymetli ilçelerinden biri olduğunu belirten Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Şahin Biba, ilçenin son zamanlarda hak ettiği hizmeti alamadığını vurguladı. Mustafakemalpaşa Belediyesi’ni ziyaret ederek ilçe Belediye Başkanı Şükrü Erdem ile çalışmalar konusunda görüşmeler gerçekleştirdiklerini ifade eden Başkan Vekili Biba, “İlçenin Büyükşehir Belediyesi’nden taleplerini değerlendirdik. Bunların yanında bizim de tespit ettiğimiz eksiklikleri ve yapmamız gereken işleri de sıraladık. Konuştuklarımızı ekibimizle masaya yatırarak öncelik sıralamasına göre değerlendireceğiz” dedi.
MİLLET BAHÇESİ ESKİ İHTİŞAMINA KAVUŞACAK
Mustafakemalpaşa Millet Bahçesi’nde de incelemelerde bulunduklarını hatırlatan Başkan Vekili Biba, “Millet Bahçesi, Mustafakemalpaşa için büyük bir hizmet. Son zamanlarda yapılan en güzel hizmetlerden birisidir. Ama yerel yönetimler burasını değerlendirip vatandaşın hizmetine sunamamış. Bunun üzüntüsünü yaşadık. Millet Bahçesi’ni de en kısa zamanda değerlendireceğiz. Millet Bahçesi’nin tekrar vatandaşlar tarafından kullanılmasını istiyoruz. En kısa zamanda da kullanıma açacağız” diye konuştu.
B KAFE MÜJDESİ
En kısa zamanda ilçeye B Kafe açacaklarının da müjdesini veren Başkan Vekili Biba, Dereboyu Mahallesi’ndeki köprünün durumunun da içler acısı olduğunu dile getirdi. Bölgeye ciddi bir dokunuş yapılması gerektiğini anlatan Biba, taşkın sahası içerisinde kalan bölgeyi tekrar değerlendireceklerini söyledi.