furkiim kullanıcısının son içeriği

  1. furkiim

    Bursa - Burulaş Yeni, İptal Edilen, Güzergahı ve Yüklenicisi Değişen Hat Duyuruları

    Hayatımda D13D saatleri kadar saçma saatler görmedim :D
  2. furkiim

    Bursa - Burulaş Yeni, İptal Edilen, Güzergahı ve Yüklenicisi Değişen Hat Duyuruları

    28 Hattına uzun süredir pik saatler harici solo araç verilmiyor. Bazı akşam saatlerinde jest bile girdiği oluyor. 28 hattı 28A'nın Doğu grubuna geçmesiyle beraber işlevini büyük ölçüde kaybetti. Tabii belirli saat değişimleri ve revizyonlar ile bu hat ayakta tutulabilir ama Burulaş bunu...
  3. furkiim

    Bursa - Burulaş Yeni, İptal Edilen, Güzergahı ve Yüklenicisi Değişen Hat Duyuruları

    Bir otobüs hattı nasıl berbat edilir adlı çalışma. Bu şekilde bunu kim kullanacak? B34 hattına aktarma yapılması için mi yada tüm bunlar? Allah hidayet versin. Bir sürü öğrenci, ve hattı kullanan yolçatı-doğanköy sakinleri mağdur oldu. Ben bunun nedeninin Yolçatı Tokiler olduğunu düşünüyorum...
  4. furkiim

    Bursa - Burulaş Yeni, İptal Edilen, Güzergahı ve Yüklenicisi Değişen Hat Duyuruları

    Girmedikleri bir tek 25A kalmıştı, hayırlısı :D
  5. furkiim

    Bursa - Burulaş Yeni, İptal Edilen, Güzergahı ve Yüklenicisi Değişen Hat Duyuruları

    Böyle bir hatta neden ihtiyaç var? Açıkçası hat kodu olarakta, güzergah olarakta tam bir fiyasko gibi duruyor. B25 Hattının bölge ihtiyacını yeteri ile karşıladığını düşünüyorum. Bunların hepsi B29'un şehreküstünden çekilmesinden sonra olmaya başladı. Yazık.
  6. furkiim

    Bursa - Burulaş Yeni, İptal Edilen, Güzergahı ve Yüklenicisi Değişen Hat Duyuruları

    Bursakart uygulamasına hemen işlemezlerdi normalde revizeleri :D Fakat 35U hattında hemen işlenmiş, buna sevindim.
  7. furkiim

    Bursa'nın Minibüsleri, Bursakart Dönüşümü ve Minibüs Koop

    Dün akşam 35G hattında bir adet panelvan görmüştüm. Hatta içimden ''Allah Allah o kadar panelvan vardı, koca yolda sadece 1 tane denk geldi sanırım'' dedim :D Olur mu, olur. Zaten Görükle durağının 1 aracıda kazalıydı. Araç çarpması sonucu boşluğa fırlamıştı. Yazık oldu panelvanlara..
  8. furkiim

    Burulaş ve Özel Halk Otobüsleri'ndeki Güzergah Tabelaları

    35S ve 35-SE hatlarında adam akıllı bir düzenleme yapılmazsa bu hatlar zararına tur atmaya devam eder durur maalesef.
  9. furkiim

    Burulaş ve Özel Halk Otobüsleri'ndeki Güzergah Tabelaları

    35-SE için tasarlamış olduğun tabela çok iyi. 35-SE hattının güzergahının Atatürk MTAL önünden geçecek şekilde tekrar bir revize görmesinden yanayım. B34 hattında geçtiğimiz günler okul çıkışı 2165 Conecto'ya bindim ve 35-SE'den önce yanaşmak için elinden geleni yaptı şoför açıkçası :/ 35-SE...
  10. furkiim

    Bursa Ulaşımı Genel Sohbet ve Fotoğraflar

    YazTur o kadar boşladı ki, 16İ hattında özellikle hem Doruk, hem Conecto hemde Jest çalıştıracak kadar oldular.
  11. furkiim

    Burulaş - Bugün Hangi Hatta Hangi Otobüs Vardı?

    Dün S/1 hattında 93 filo kodlu Conecto G gün boyu hizmet sundu. Öte yandan saat 15:00 civarlarında Kent meydanından 450 filo kodlu Karsan jest, S/2 hattına dahil olmuştu, sanırım ek tur için girmişti. Dün ve Bugünde 142 filo kodlu Otokar Doruk 190LE aracınıda belirli aralıklar ile 3/C hattında...
  12. furkiim

    Bursa - Ayazlar Turizm

    Ellerinde bulunan 5 adet Atak satılıp, yerine 8 adet Centro alınabilir. Filolarındaki toplam Centro ve araç sayısıda 10'a tamamlanır. Hem bu sayede hatların tur sıklığı demiş olduğun gibi artabilir. 4A ve 4İ hattında 20 dakikada bir sıklıkta Centro görmek açıkçası fena olmazdı :D Hatların...
  13. furkiim

    Bursa Ulaşımında Mikrobüs Sistemi Nereye Gidiyor?

    Bu jestlerin büyük bir çoğunluğu depoda yatıyor sanırsam, 35E1 ve 35E2 hatları 9 metre araçlara entegre edildikten sonra epey araç boşa çıktı çünkü. Metro ile acemler önünden geçerkende genelde park halinde bir sürü jest görünüyor.
  14. furkiim

    Bursa - Ayazlar Turizm

    4A ve 4İ için Burulaş'tan Atak almaları çok talihsiz oldu açıkçası. Bunun yerine, keşke yeni ama daha kullanışlı araçlar alsaydılar. Haftanın en az 1 günü böyle Burulaş'tan takviye araç gelirse, demiş olduğun gibi gidişat hiç iyi değil. Umarım imkanları el verdiği gibi bu araçlardan kurtulurlar.
  15. furkiim

    Bursa'nın Minibüsleri, Bursakart Dönüşümü ve Minibüs Koop

    35C ve 35B Hatlarının Burulaş işletiminde kalmasını açıkçası isterdim. Özelliklede 35C hattı. Burulaş çalışıyorken iyi kötü, özellikle son dönemlerinde solo takviyeleri oluyordu. Umarım bu hat için dediğiniz gibi bir solo otobüs alımı olur. En azından takviye için çok iyi olur.
Geri