bu tünelle birlikte barajdaki geçiş kapatılmışHayatımda ilk kez geliş gidiş olan bir tünelden geçtim senelerce beklendi bare 2+2 yapılsaydı ilerisi düşünülüp herşeyimiz yarım yahu
Ekli dosyayı görüntüle 46644 Ekli dosyayı görüntüle 46645
Harmancığa kadar yolu yapmalılar bursa kütahya arası güzel olur yanan yerleride gördüm gerçekten akıl almaz boyutta umarım tekrar yeşillenir yakındabu tünelle birlikte barajdaki geçiş kapatılmış
Hayatımda ilk kez geliş gidiş olan bir tünelden geçtim senelerce beklendi bare 2+2 yapılsaydı ilerisi düşünülüp herşeyimiz yarım yahu
Ekli dosyayı görüntüle 46644 Ekli dosyayı görüntüle 46645
la norveç buranın 3 katı nüfusa sahip bursa ile norveç bir değil kiTünel sadece bu kadar mı? Eğer öyleyse doğaya fazla müdahalede bulunulmadan yapılmış olması güzel. Gerçi doğaya başka türlü her şekilde zarar veriyorlar, keşke onlar da olmasa ama.
Norveç'te de tüneller hep böyle dar. Norveç'te tamam da Bursa'da mı yarım?
Maalesef öyle zamanla yanına 2.yide yaparlarTünel sadece bu kadar mı? Eğer öyleyse doğaya fazla müdahalede bulunulmadan yapılmış olması güzel. Gerçi doğaya başka türlü her şekilde zarar veriyorlar, keşke onlar da olmasa ama.
Norveç'te de tüneller hep böyle dar. Norveç'te tamam da Bursa'da mı yarım?