Hele bi de çalışmaya başlasınlarOooo cadde bişeye benzedi şimdi![]()
Nerde bizde o şans 3 ayda onu bekletirlerHele bi de çalışmaya başlasınlar![]()
3se iyi ahahah olsun en azından bi belirti varNerde bizde o şans 3 ayda onu bekletirler![]()
Barbaros bulvarının emekli toki tarafı artık bitirilmesi lazım bugün çakıl yığdılar tretuar,ışıklandırma ve asfaltın nilüferium önündeki kavşağa kadar bitirilmesi gerekli naimsüleyman oğlu çok kalabalıktı üst tarafa giriş çıkış sorun şuan nilüferium sonrası için yolun sonuna gittim baktım nasrettin hoca bulvarına kadar 1 kmlik bir alan yapıldımı o bölge birleşmiş olacak.Çok şirin bir bulvar oldu gerçekten, dükkanlarda açıldıkça daha' da güzelleşiyor, Barbaros bulvarı'da 60 mt çıkarıldı burada'da çok önemli dükkanlar olacak iki bulvar birbirine bağlandığında birleşim noktasın'da Nilüferium AVM, Barbaros bulvarının çamlık bulvarını kestiği yere yakında Vonstellpark AVM olacak , bölge uçtan uca eğlence merkezi haline gelecek , gerçekten bu bölgede oturanların özlüce vs. başka bir yere gitmesine ihtiyaç kalmayacak,
Valla inşallah biter şuan atlıçayır ve naim süleymanoğlu bitti diyelim ama birbirlerine bağlantıları yok bu bölgenin caddeleri birbirleriyle konuşmuyor bunu sağlayacak en önemli cadde barbaros sanırım bu yıl en azından nasrettin hocaya kadar bağlarlar diye umut ediyorum.Ayrıca geçen hafta barbaros bulvarının akçeşme caddesi üzerinden atlıçayır bulvarına inecek caddedede gerekli altyapı çalışmalarını bitirdiler burasıda asvaltlama bekliyor , neredeyse tüm bulvarları eş zamanlı olarak tamamlayıp açacaklar sanırım ben bu yıl sonuna kadar tümünün biteceğini düşünüyorum,
Bu görseldeki ışıklar normal çalışmaya başlamış. Karşıya geçebildim inanamıyorumBulvarın orta kısmında trafik lambaları yanıp söner şekilde çalışmaya başlamış. Hayırlı uğurlu olsun.
Ekli dosyayı görüntüle 44992 Ekli dosyayı görüntüle 44993
Ben demedim miBu görseldeki ışıklar normal çalışmaya başlamış. Karşıya geçebildim inanamıyorumNilüferium önündekiler de kırmızı yanıp sönmeye başlamış. Yakında her şey tamamlanacak
![]()
Arabalar duruyo falan baya normale yakın bişey olmuşBen demedim mi![]()
Artık koca bir şehirArabalar duruyo falan baya normale yakın bişey olmuş![]()