Şuan Ne İçiyorsunuz ?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Efe16
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
20260607_172354.webp

Normalde 75 TL olan bu içecek Carrefour'da 45 TL'ye düşmüş. Daha önce de birkaç kez içtiğimden sevip aldım. Üretici Kavaklıdere ancak mevzuat gereği içeceğin üzerinde amblemini kullanamıyorlar.

İlave şeker içermeyen lezzetli ve ferahlatıcı bir üzüm suyu. Beyaz üzümden olanı da var. Alkolsüz, mayalanmamış.

Pahalı ama arada gider. 🤌
 
Geri