Kapatılmasını İstediğiniz ESHOT/İZULAŞ/İZTAŞIT Hatları

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Emirhan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
213 Bostanlı İskele - Tınaztepe hattı bence kapatılabilir. 1 sefer için araç çalıştırmaya gerek yok. 213'de ki seferi 290'a verebilirler.
 
213 Bostanlı İskele - Tınaztepe hattı bence kapatılabilir. 1 sefer için araç çalıştırmaya gerek yok. 213'de ki seferi 290'a verebilirler.

Hatlara ve bölgelere dair hiçbir bilgim yok ama şöyle söyleyeyim. O hattın özellikle yolcusu varsa hat tutulmaya değer. Muhtemelen 290'daki araçlardan biri 213'ün saati geldiğinde 213 çalışıyor. Bizim 93 - 93B, 94 - 94B gibi. Yani o tek 213 seferini çalıştırmak, 213 çalışan araçla bir sefer fazladan 290 çalıştırmaktan daha faydalı olacaksa ve 290, 213 seferi varken mağduriyet oluşturmuyorsa böyle kalmalı.
 
Hatlara ve bölgelere dair hiçbir bilgim yok ama şöyle söyleyeyim. O hattın özellikle yolcusu varsa hat tutulmaya değer. Muhtemelen 290'daki araçlardan biri 213'ün saati geldiğinde 213 çalışıyor. Bizim 93 - 93B, 94 - 94B gibi. Yani o tek 213 seferini çalıştırmak, 213 çalışan araçla bir sefer fazladan 290 çalıştırmaktan daha faydalı olacaksa ve 290, 213 seferi varken mağduriyet oluşturmuyorsa böyle kalmalı.
2 hattı güzergahı aynı sadece biri ara duraklarda durmuyor.
 
Hatlara ve bölgelere dair hiçbir bilgim yok ama şöyle söyleyeyim. O hattın özellikle yolcusu varsa hat tutulmaya değer. Muhtemelen 290'daki araçlardan biri 213'ün saati geldiğinde 213 çalışıyor. Bizim 93 - 93B, 94 - 94B gibi. Yani o tek 213 seferini çalıştırmak, 213 çalışan araçla bir sefer fazladan 290 çalıştırmaktan daha faydalı olacaksa ve 290, 213 seferi varken mağduriyet oluşturmuyorsa böyle kalmalı.
köylerde de 179-783 versiyonu var
ha tek fark 783 OSB'ye giriyor
 
Geri