Tebrikler artık ESHOT GM’siniz
213 Bostanlı İskele - Tınaztepe hattı bence kapatılabilir. 1 sefer için araç çalıştırmaya gerek yok. 213'de ki seferi 290'a verebilirler.
2 hattı güzergahı aynı sadece biri ara duraklarda durmuyor.Hatlara ve bölgelere dair hiçbir bilgim yok ama şöyle söyleyeyim. O hattın özellikle yolcusu varsa hat tutulmaya değer. Muhtemelen 290'daki araçlardan biri 213'ün saati geldiğinde 213 çalışıyor. Bizim 93 - 93B, 94 - 94B gibi. Yani o tek 213 seferini çalıştırmak, 213 çalışan araçla bir sefer fazladan 290 çalıştırmaktan daha faydalı olacaksa ve 290, 213 seferi varken mağduriyet oluşturmuyorsa böyle kalmalı.
köylerde de 179-783 versiyonu varHatlara ve bölgelere dair hiçbir bilgim yok ama şöyle söyleyeyim. O hattın özellikle yolcusu varsa hat tutulmaya değer. Muhtemelen 290'daki araçlardan biri 213'ün saati geldiğinde 213 çalışıyor. Bizim 93 - 93B, 94 - 94B gibi. Yani o tek 213 seferini çalıştırmak, 213 çalışan araçla bir sefer fazladan 290 çalıştırmaktan daha faydalı olacaksa ve 290, 213 seferi varken mağduriyet oluşturmuyorsa böyle kalmalı.