M1 Narlıdere Kaymakamlık - Evka 3 Metro Hattı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Emirhan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Belediye beye mesaj yazmayalım uzun zaman olmuş atalım bir şey de

Üçyol Kılıçreis/Bahçelievler çıkışından arakata inen+arakattan çıkan merdivenler arızalı

YETMİYOR (bana garezleri) oradan hemen sola döndüğünüzdeki Kaymakamlık peronuna inen merdiven de arızalı kardeşim
 
Şu anda da anonsu değişen setteyim, Göztepe’ye kadar hiç bir durağı İngilizce söyleyemedi, çok uzun. Kapılar kapanıyor daha yeni başlamışken

Zil sesi de bir yerden sonra kabak tadı veriyor
 
Şu çöplerini yere atma huyundan ne zaman vazgeçecek bu insanlar sadece kendini düşünüp nasıl olsa temizleyen var kafası var herkeste temizlik konusu bizim millette sadece evlerde var oda birisi görüpte laf etmesin diye
 
Geri