Emirhan WT Kullanıcı Mesaj 14,721 Puan 19,460 Konum İzmir 17 Haz 2026 #1 ESHOT filosuna katılmasını istediğiniz otobüs modellerini burada paylaşabilirsiniz.
Emirhan WT Kullanıcı Mesaj 14,721 Puan 19,460 Konum İzmir 17 Haz 2026 #2 Bence temsa avenue neo alınabilir. Aracın modeli ve içi bence güzel.
Emirhan WT Kullanıcı Mesaj 14,721 Puan 19,460 Konum İzmir 17 Haz 2026 #3 Kesinlikle filoya katılması gereken araçlardan biri. Bu araçlar gelirse eski körüklü conectolar filodan çıkabilir.
Kesinlikle filoya katılması gereken araçlardan biri. Bu araçlar gelirse eski körüklü conectolar filodan çıkabilir.
Emirhan WT Kullanıcı Mesaj 14,721 Puan 19,460 Konum İzmir 17 Haz 2026 #4 Eshot filosuna körüklü araç olarak alınması gereken diğer modellerden biri Isuzu Citiport 18. Hem filoda çeşitlilik de artmış olur.
Eshot filosuna körüklü araç olarak alınması gereken diğer modellerden biri Isuzu Citiport 18. Hem filoda çeşitlilik de artmış olur.