Ankara Büyükşehir Belediyesi Çalışmaları

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Emirhan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Eryaman (Susuz) ve Bilkent-İncek Bulvarı için trafiği bitirecek projeye yıl içinde izinleri alarak başlayacaklar.Trafiği ciddi ölçü de bitireceğine inanıyorum.Diğer yanda 3 tüp karayolu tüneli projesi komisyon da tartışmaya açılacak.Ekipler güzergah için çalışıyorlar.Eryaman-Sincan Cezaevi-Yenikent güzergahı da sabah trafiğinde zorluk yaşayan yenikente nefes olacak.Bilkent için ise hayati öneme sahip kentin güneyi gölbaşı ve ankara-niğde otobanına direk bağlanan yol olarak büyük bir sorunu kökünden çözecek

kokoko.webp şoşoşo.webp
 
Son düzenleme:
Ulus çok güzel oldu lakin Kalenin karşısına Zafer Anıtı ve kurtuluş savaşı şehitlerinin simgelerinin olacağı zafer yolu ve yaşam vadisinin bitmesi lazım(eski adı hıdırlıktepe),ayrıca burayla birlikte çinçin e gençlik merkezi ve sosyal donatı projeleri yapılacak.
Bu işler bitmeden ne yenidoğan çinçin ne de ulusu tam olarak bitirmiş saymayız.Ankara tam olarak o zaman kimliğine kavuşacak
 
Bu restorasyon projeleri; bir hikaye ile desteklenmediği, turiste aktif deneyim yaşatılmadığı, düzenli ve kaliteli etkinlikler olmadığı sürece hiçbir işe yaramaz. Ayrıca da parası neyse verilip gençlere dokunacak bir reklam kampanyası olmalı. Mesela Mr. Beast ile anlaşıp kale içinde video çekmesini sağlamak. Belki iyi para gider ama yüz milyonlara ulaşır. Ayrıca yine paraya kıyılmalı ve bölgeye ikonik olabilecek fütüristik bir yapı kazandırılmalı. Dünyaca ünlü bir mimarın imzasını taşıyan sırf o etiketin bile artı çekicilik katabileceği. Yapılanlar kötü demiyorum fakat direkt öne çıkacak imza bir şey yok. Özetle biraz büyük düşünmek gerek. Öyle bir kaç binaya badana atıp sonrada turist gelmesini beklemek beyhude.
 
Geri