Bursa Teknosab Kavşağı ve Bağlantı Yolları

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Efe16
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Neden yapılırken tek seferde yapılmıyor bu işler anlamıyorum. Baştan hepsi birlkte yapılması lazımdı.
Kavşağı güç bela bitirdiler zaten kamulaştırmalarla alakalı olabilir tarla orda heryer bursa olunca herşey yavaş gidiyor bakalım 2026 içindr bağlantı bitecek sözde yaza kadar bitirseler iyi.
 
Teknosab D200 bağlantı yolunda ilerleme olmasına rağmen yavaş ilerleyiş devam ediyor.Son uydu görüntüleri

22.06.2026

Ekran görüntüsü 2026-06-23 000013.webp Ekran görüntüsü 2026-06-23 000031.webp Ekran görüntüsü 2026-06-23 000056.webp
 
Geri