sezgin_ist WT Yönetici Mesaj 10,269 Puan 22,413 Yaş 35 Konum İstanbul 26 Eyl 2025 #1 Scania markası hakkında paylaşımları buradan yapapilirsiniz.
Efe16 WT YöneticiAyın En İyi Üyesi '🥇' Mesaj 13,260 Puan 24,788 Yaş 39 Konum Bursa 28 Eyl 2025 #2 Scania en sevdiğim tır markasıdır.Maalesef ülkedeki vergilendirmelerden ve pahalılıktan dolayı satışları eskisi gibi değil.
Scania en sevdiğim tır markasıdır.Maalesef ülkedeki vergilendirmelerden ve pahalılıktan dolayı satışları eskisi gibi değil.