Bu restorasyon projeleri; bir hikaye ile desteklenmediği, turiste aktif deneyim yaşatılmadığı, düzenli ve kaliteli etkinlikler olmadığı sürece hiçbir işe yaramaz. Ayrıca da parası neyse verilip gençlere dokunacak bir reklam kampanyası olmalı. Mesela Mr. Beast ile anlaşıp kale içinde video çekmesini sağlamak. Belki iyi para gider ama yüz milyonlara ulaşır. Ayrıca yine paraya kıyılmalı ve bölgeye ikonik olabilecek fütüristik bir yapı kazandırılmalı. Dünyaca ünlü bir mimarın imzasını taşıyan sırf o etiketin bile artı çekicilik katabileceği. Yapılanlar kötü demiyorum fakat direkt öne çıkacak imza bir şey yok. Özetle biraz büyük düşünmek gerek. Öyle bir kaç binaya badana atıp sonrada turist gelmesini beklemek beyhude.