Emirhan Sevdalı
WT Yönetici
Boza eskiden daha lezzetliydi yeni bozalarda çok nadir lezzetli markalar çıkıyor kışın.
buğday (göçmen) bozası içtik
Kışın hava soğuk bozacı geçerdi caddeden unutulmaz.
İletelim bence yaparlar ne olacak 10 litre getirsinler hergün biterKeşke Burfaş B Kafe'de kışın bardakta boza satılsaydı ya ne güzel olurdu be...
İletelim bence yaparlar ne olacak 10 litre getirsinler hergün biter
Bencede iletelim sonuçta seven çok bende severim.Boza yazın da soğuk soğuk iyi gider ama alışkanlık ya kış içeceği olarak kalmış işte. Erhan Pamukçu'ya iletelim![]()
Tamamen senin ağız tadına kalmış. Göçmen bozası dik kafa iç, ülkemizde ki boza daha kıvamlı kafaya dik iç tarzında değil ve biraz daha ekşiYanında bir de sıcacık pofuduk baniçka olacak değil mi abi?
Piyasadaki bozalar darıdan yapılıyor sence darıdan yapılan boza mı daha güzel yoksa buğday bozası mı? Hiç buğday bozası içmedim bak şimdi merak ettim.