Bursa Mudanya Yolu Geçit-Bademli Kavşağı Köprü ve Şerit Genişletme Yapımı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Efe16
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Sinta betonun binası yıkılmış yan taraftanda kendine set oluşturuyor yoldan bağımsız hale geliyor sinta beton artık projenin önünde bir engel yok.Ağaçlar kesilip yol 3 şerit kadar daha genişletilecek yht viyadügüne kadar.Köprü üzerinde demirleme devam ediyor.

20260223_125831.webp 20260223_125917.webp 20260223_125950.webp 20260223_130151.webp 20260223_130254.webp 20260223_130257.webp
 
Bademli tarafındaki bölümde bir beton duvar çalışmas yapıpmış bitmek üzere sanırım o bölgeye iniş çıkış yapılabilmesi için yaptılar çakıl yığma ve yolu yükseltme işleride devam ediyor.Uedaşta elektirik alt yapısı için çalışma başlatmış mudanya yönı trafik berbat.

20260608_150717.webp 20260608_150844.webp 20260608_150901.webp 20260608_151056.webp 20260608_151119.webp 20260608_151209.webp 20260608_151212.webp 20260608_151927.webp
 
Geçen haftaya göre baya bir ilerleme olmuş sorun giderilmiş olacak ki bademli yönünü bitirmek için var güçleriyle çalışıyorlar.Sinta betonun önündeki çalı ve ağaçlarda kesilerek temizleniyor.Haftaya projenin en sorunlu kısmı bitmiş olacak.

20260615_133932.webp 20260615_133934.webp 20260615_133951.webp 20260615_134028.webp
 
Geri