Bursa - Bir Yere Gitmek İçin Hangi Hattı/Aracı Tercih Edersiniz?

Şehir Hastanesi metrosu tamamlandığında bu hatta tamamen paralel olan H2 hattı iptal edilir. Diğer Şehir Hastanesi hatlarının iptalini beklemeyin derim. Metro var diye H4 iptal edilir derseniz ihtimal var ama çok düşük bence. H4 bu süre zarfında belki Haşim İşcan Caddesi yerine Uluyol geçişli de yapılabilir.

Bir de YHT Gar Bağlantı Yolu yapıldığında H1 hattına güzergah değişikliği bekliyorum. Üniversite yönüne otobandan Geçit'e girdiğinde Bademli Kavşağı'ndan tekrar otobana dönmek yerine bağlantı yolundan hastaneye gidip epey zaman tasarrufu yapabilir.
bence üniversiteden hastaneye ordan yht gara ordanda mudanya caddesi üzerinden otobana girer bence h4 benim dediğim tramvay hattı olmadan iptal edilmemeli çünkü h4 otobandan gidiyor ve h1 de termianlden gidiyor ama h4 rotasını tamamlayan raylı sistem yok iptal edilmez
 
Şehir Hastanesi metrosu tamamlandığında bu hatta tamamen paralel olan H2 hattı iptal edilir. Diğer Şehir Hastanesi hatlarının iptalini beklemeyin derim. Metro var diye H4 iptal edilir derseniz ihtimal var ama çok düşük bence. H4 bu süre zarfında belki Haşim İşcan Caddesi yerine Uluyol geçişli de yapılabilir.

Bir de YHT Gar Bağlantı Yolu yapıldığında H1 hattına güzergah değişikliği bekliyorum. Üniversite yönüne otobandan Geçit'e girdiğinde Bademli Kavşağı'ndan tekrar otobana dönmek yerine bağlantı yolundan hastaneye gidip epey zaman tasarrufu yapabilir.
Metro açıldığı gibi H2 ve H4 direkt kapatılması gereken hatlar. Gerçeğinde hala 38 numaralı hat bile kapanmadı
 
BİBAkmışsın T1 - T2 - Bursaray entegrasyonu en iyi şekilde olmuş ve raylı sistem ağı vızır vızır işliyor. Ondan sonra Yalova Yolu geçişli hatlara güle güle, 101 Terminal kalkışlı oluyor falan...
trafiği engellemek için trafiği şehir dışında kesmek gerek bu da terminalde mümkün oluyor aslında t2nin kapasitesi yeterli olsaydı terminale büyük bir park et devam et yapılıp trafik ve otobüsler orda kesilirdi t2 hakim olurdu o yola ben olsaydım toplu taşımayı daha iyi düzenlerdim yani burda herkes aynı fikirde zaten benim dediklerimiz sizlerde diyorsunuz ama yapmıyolar yapmadıkçada mudanya caddesinde yalova caddesinde trafik oluyor hep zaten t2 yapılcakkten hrs yapılsaydı şuanda bambaşka şeyler konuşuyor olurduk ama yapmadılar
 
BİBAkmışsın T1 - T2 - Bursaray entegrasyonu en iyi şekilde olmuş ve raylı sistem ağı vızır vızır işliyor. Ondan sonra Yalova Yolu geçişli hatlara güle güle, 101 Terminal kalkışlı oluyor falan...
BİBAkamaz onlar gezmekle meşguller projeler olduğu yerinde sayıyor yazık kaybolan yıllara.
 
Geri