Berktuğ
WT Yönetici
- Mesaj
- 1,934
- Puan
- 4,446
Burfaş kafe ve restoranın gelmesi yeterli zaten geri kalanı belediye içinde kullanılabilir.Mustafa bozbey buradaki projede bazı değişiklikler yapacak bildiğim kadarı ile. Mustafa bozbey buradaki yeme içme alanlarını kaldırmayı ve belediyenin bazı birimlerini buraya taşımayı düşünüyor.
Nereye yapılacak anlayamadım tam olarak.Plan ve Bütçe Komisyonu'nun, Mülkiyeti Maliye Hazinesi'ne ait olan Osmangazi ilçesi, Çekirge Mahallesi, 4167 ada, 6 ve 7 parsel sayılı taşınmazların Çekirge Millet Bahçesi'ne yönelik gerekli tahsis ve devir işlemleri ile ilgili raporu, oy birliğiyle kabul edildi.
Nereye yapılacak anlayamadım tam olarak.
Anladım en sonunda diyelim o zaman senelerdir bekliyoruz yapılmasını.Çelikpalas'ın 2. etabının olduğu yer burası ondan başlıktan devam ettim abi.
Evet ta kendisiÇekirge Teras projesi değil di mi bu ?
Evet ta kendisi
Buraya yeni bir amfi tiyatro yapılamaz mıydı diye düşünüyorum?
Proje değişti mi bilmiyorum ama arazi de el atılmayan bölüm vardı, sanırım tam anlamıyla tamamlanacakProjede bir sürü şey vardı. Sadece millet bahçesine mi çevrildi, yoksa haberde mi öyle yazılmış bilgisi olan var mı ? Burası zaten önceki dönem tamamlanma noktasına gelmişti diye hatırlıyorum.