Karsan e-ATA

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Emirhan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Jestin miyadının dolalı çok oldu ama tekel olduğu için karsan modeli değiştirme zahmetinde bulunmuyor maalesef 7 metre otobüs çıkarmak neden bu kadar zor anlamıyorum.
Ortada bir pasta var ve o pastanın en büyüğünü sen götürüyorsan bir şey yapmazsın. Karsan'ın 90'lı yıllardan beri izlediği strateji bu. Bir babayiğit çıkıp minibüs/küçük otobüs pazarını domine etmesi lazım.
 
Ortada bir pasta var ve o pastanın en büyüğünü sen götürüyorsan bir şey yapmazsın. Karsan'ın 90'lı yıllardan beri izlediği strateji bu. Bir babayiğit çıkıp minibüs/küçük otobüs pazarını domine etmesi lazım.

Minibüs/küçük otobüs pazarı için Türkiye'de fabrikası olan tonla marka var. Ve bunların birçoğu da Asya pazarında minibüs üretip satan markalar.

Hyundai, Toyota SA, Anadolu Isuzu bunlar minibüs yapamayacak fabrikalar mı Allah aşkına?

Karoserci Güleryüz'ü mevzuya dahil etmiyorum, onlar da iyice kendini salmış ancak üstte bahsettiğim markalara ek olarak BMC, Akia gibi markalar da pek âlâ bu pazara girebilir.

Mercedes Benz Türk için zaten modelleri hazır. Sprinter City :)
 
Minibüs/küçük otobüs pazarı için Türkiye'de fabrikası olan tonla marka var. Ve bunların birçoğu da Asya pazarında minibüs üretip satan markalar.

Hyundai, Toyota SA, Anadolu Isuzu bunlar minibüs yapamayacak fabrikalar mı Allah aşkına?

Karoserci Güleryüz'ü mevzuya dahil etmiyorum, onlar da iyice kendini salmış ancak üstte bahsettiğim markalara ek olarak BMC, Akia gibi markalar da pek âlâ bu pazara girebilir.

Mercedes Benz Türk için zaten modelleri hazır. Sprinter City :)
Yukarıda ki markaları geçtim. Mesela Otokar'ın elinde ürünü var ama o bile üzerine düşmüyor. Sanki kapalı kapılar arkasında anlaşılmış gibi bir hava var
 
Yukarıda ki markaları geçtim. Mesela Otokar'ın elinde ürünü var ama o bile üzerine düşmüyor. Sanki kapalı kapılar arkasında anlaşılmış gibi bir hava var

Manuel şanzımandan tam otomatik şanzımana geçtiler bir de GSR uyumu eklendi ancak onun dışında Centro modelinde bir gelişme yok. Karsan bu kadarını dahi yapmıyor.
 
Geri