Bursa - BUSKİ

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Efe16
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Bursalılara bir güzel haber daha! Su faturalarındaki o bedelleri artık ödemeyeceksiniz

BUSKİ Olağan Genel Kurulu’nda alınan kararla Bursa’da vatandaşların uzun süredir tepki gösterdiği ilçe belediyelerinin aldığı katı atık bedeli kaldırıldı.

Bursa’da su faturalarındaki kademe düzenlemesinin ardından bir indirim kararı daha geldi.

Bursa’da su faturalarına ek olarak tahsil edilen ve sık sık eleştiri konusu olan ilçe belediyelerinin aldığı katı atık bedeliyle ilgili dikkat çeken karar BUSKİ Olağan Genel Kurulu’nda alındı.

Genel kurulda kabul edilen düzenlemeyle birlikte aylık yaklaşık 140 lira olarak faturalara yansıyan katı atık bedelinin kaldırılması kararlaştırıldı.

Bununla birlikte 35 liraya kadar çıkabilen bakım bedeli de kaldırıldı.

Kaynak: Olay Gazetesi

68e6208fcb047.webp
 
Büyük tepkilerden sonra katı atık bedeli kaldırıldı yinede çok sevinmemek lazım bu para kaybını ulaşımdan çıkarırlarsa şaşırmam.
 
Siyaset ne kadar kötü bir şey.
Mustafa Bozbey göreve ilk geldiğinde su fiyatını düşürdü iktidar üyeleri siyasi şov yapılıyor dendi.
Meclis kararı ilçe belediyelerinin oylarıyla yine ilçe belediyelerine parası aktarılan katı atık bedelleri için herkes oy verdi mecliste kabul edildi. Ardından halkta tepkiler gelmeye başlayınca mecliste kararı onaylayan eller sanki kendileri değilmiş gibi üç maymunu oynadılar. Şimdi de bu katı atık bedellerini geri aldılar.
 
Siyaset ne kadar kötü bir şey.
Mustafa Bozbey göreve ilk geldiğinde su fiyatını düşürdü iktidar üyeleri siyasi şov yapılıyor dendi.
Meclis kararı ilçe belediyelerinin oylarıyla yine ilçe belediyelerine parası aktarılan katı atık bedelleri için herkes oy verdi mecliste kabul edildi. Ardından halkta tepkiler gelmeye başlayınca mecliste kararı onaylayan eller sanki kendileri değilmiş gibi üç maymunu oynadılar. Şimdi de bu katı atık bedellerini geri aldılar.
Koltukları için herşeyi yaparlar ama korkunun ecele faydası yoktur bunu onlarda biliyor neyse siyaset yapmayalım sabır etmeye devam.
 
AKÇALAR’IN İÇME SUYU ALTYAPISI GÜÇLENİYOR

- BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ, VATANDAŞLARIN KALİTELİ VE GÜVENLİ İÇME SUYUNA ERİŞİMİNİ SAĞLAMAK AMACIYLA YATIRIMLARINI ARALIKSIZ SÜRDÜRÜYOR. BU KAPSAMDA, AKÇALAR MAHALLESİ'NDE YAPIMI DEVAM EDEN 1000 METREKÜPLÜK SU DEPOSU İNŞAATINDA SONA YAKLAŞILDI.


Bursa Büyükşehir Belediyesi, Nilüfer ilçesinin Akçalar Mahallesi'nde artan nüfusa bağlı olarak içme suyu altyapısını güçlendirmek amacıyla önemli bir yatırımı hayata geçiriyor.

BUSKİ ekipleri tarafından inşa edilen 1000 metreküplük su deposunda çalışmalar yoğun bir şekilde sürerken, betonarme imalatları tamamlandı.

AKÇALAR’DA SU SORUNU ÇÖZÜLÜYOR

Su deposunun hizmete alınmasıyla birlikte bölgedeki içme suyu altyapısının kapasitesi ve hizmet kalitesi artırılacak. Binaların üst katlarında yaşanan su basıncı sorunlarını da ortadan kaldıracak yatırımla bölgeye kesintisiz, kaliteli ve güvenli içme suyu temini sağlanmış olacak.

Kaynak: Bursa Büyükşehir Belediyesi

37257_MTZhMjdmM2.webp

37257_MTZhMjdmM2_1.webp

37257_MTZhMjdmM2_2.webp

37257_MTZhMjdmM2_3.webp

37257_MTZhMjdmM2_4.webp

37257_MTZhMjdmM2_5.webp

37257_MTZhMjdmM2_6.webp

37257_MTZhMjdmM2_7.webp

37257_MTZhMjdmM2_8.webp

37257_MTZhMjdmM2_9.webp
 
Bursalıları ilgilendiren duyuru! 15 Haziran’dan itibaren…

BUSKİ, dijital dönüşüm çalışmaları kapsamında online işlem altyapısını yeniliyor. 15 Haziran’dan itibaren tüm online işlemler yalnızca e-Devlet şifresiyle yapılabilecek.

BUSKİ, online hizmetlerde yeni bir döneme geçiyor.

Büyükşehir Belediyesi’nden yapılan açıklamaya göre, dijital dönüşüm çalışmaları kapsamında 15 Haziran tarihinden itibaren BUSKİ’ye ait tüm online işlemler yalnızca e-Devlet şifresi ile gerçekleştirilebilecek.

Duyuruda, vatandaşların herhangi bir aksaklık yaşamaması için e-Devlet şifrelerinin güncel ve kullanıma açık olduğundan emin olmaları istendi.

Kaynak: Olay Gazetesi

buski_duyuru.webp
 
BÜYÜKŞEHİR’DEN GÜÇLÜ ALTYAPI İÇİN GÜÇLÜ HAMLE

- BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ BUSKİ EKİPLERİ, ÇAMLICA, KONAK VE KÜLTÜR MAHALLESİ’NDEKİ SU DEPOLARINI ÇINARCIK İÇMESUYU SİSTEMİ’NDEN DOĞRUDAN BESLENEBİLİR HALE GETİRİYOR.


Bursa Büyükşehir Belediyesi, olası su sıkıntılarının önüne geçmek amacıyla şehir genelinde önemli altyapı çalışmalarını hayata geçiriyor.

Bursa’yı geleceğe güvenle taşımak için her alanda yatırımlarını sürdüren Bursa Büyükşehir Belediyesi, şehirde susuzluk problemi yaşanmaması amacıyla BUSKİ Genel Müdürlüğü aracılığıyla çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.

Nilüfer ilçesine bağlı Çamlıca, Konak ve Kültür Mahallesi’nde yürütülen çalışmalar kapsamında bölgedeki su depoları Çınarcık İçmesuyu Sistemi’nden doğrudan beslenebilir hale getiriliyor. BUSKİ ekipleri tarafından yürütülen bağlantı ve altyapı düzenlemeleriyle birlikte mahallelerdeki içme suyu kapasitesi artırıldı.

Bölgedeki günlük 80 bin metreküplük içme suyu kapasitesini 120 bin metreküpe çıkarmak için çalışmaları yürüten BUSKİ ekipleri, Cephanelik Parkı çevresinde yaklaşık 1200 metre uzunluğunda ve 1200 milimetre çapında çelik boru isale hattı işlemlerini yürütüyor. Çalışmaların sonunda mevcut altyapı yatırımlarının verimliliği artırılacak ve kuraklık riskine karşı sistem daha güçlü hale getirilecek.

Kültür Mahallesi Muhtarı Keziban Pehlivan, bölgedeki içme suyu hattının güçlendirilmesinin vatandaşlar tarafından büyük memnuniyetle karşılandığını dile getirerek Bursa Büyükşehir Belediyesi’ne teşekkür etti.

Kaynak: Bursa Büyükşehir Belediyesi

37291_MTZhMzI3ZT.webp

37291_MTZhMzI3ZT_1.webp

37291_MTZhMzI3ZT_2.webp

37291_MTZhMzI3ZT_3.webp

37291_MTZhMzI3ZT_4.webp

37291_MTZhMzI3ZT_5.webp
 
Görükle bağlantısıda bitirildi sanırım.Peyder pey çınarcık barajı şehirin batı bölgesine hayat vermeye başladı.
 
İNEGÖL’E YENİ SU DEPOSU

- BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ, İNEGÖL İÇESİ KARALAR MAHALLESİ’NE 10 BİN METREKÜPLÜK SU DEPOSU İNŞA EDİYOR.


Bursa Büyükşehir Belediyesi, vatandaşların kesintisiz ve sağlıklı içme suyuna erişimini sağlamak amacıyla altyapı yatırımlarını sürdürüyor. Bu kapsamda BUSKİ tarafından İnegöl ilçesi Karalar Mahallesi’nde 10 bin metreküp kapasiteli yeni bir içme suyu deposu inşa ediliyor.

İnşa edilecek su deposu Huzur, Akhisar, Baykoca ve Şehitler mahalleleri olmak üzere geniş bir hizmet alanının içme ve kullanma suyu ihtiyacını karşılayacak. Ayrıca Alanyurt ve Akhisar bölgelerinin yüksek kotlu kesimlerinde su temininin daha güvenli ve kesintisiz şekilde sağlanmasına katkı sunacak.

Projenin tamamlanmasıyla birlikte bölgede yaşanabilecek basınç ve kapasite yetersizliklerinin önüne geçilmesi hedeflenirken, yeni imara açılan yerleşim alanlarının artan içme suyu ihtiyaçları da giderilecek.

2050 yılı projeksiyonlarına göre yaklaşık 130 bin kişinin içme suyu ihtiyacına hizmet vermesi öngörülen yatırımla birlikte, İnegöl’ün kuzey ve doğu gelişim aksında içme suyu altyapısı önemli ölçüde güçlendirilmiş olacak.

Kaynak: Bursa Büyükşehir Belediyesi

37296_MTZhMzNmND.webp

37296_MTZhMzNmND_1.webp

37296_MTZhMzNmND_2.webp

37296_MTZhMzNmND_3.webp

37296_MTZhMzNmND_4.webp

37296_MTZhMzNmND_5.webp
 
Nüfus artışının getirdiği bina stoğunun artması yüzünden bir çok mahallede su basınç problemleri yaşanıyor o yüzden buski bu depolarla sorunu çözüyor akçalarda da aynı problem oluşmuştu
 
Geri