olay ahmet emin yılmaz bu kesinleşmiş bir haber değil tabi ki onu belirteyim ama ateş olmayan yerden duman çıkmaz.Haber nerde yayınlandı görmedim de
olay ahmet emin yılmaz bu kesinleşmiş bir haber değil tabi ki onu belirteyim ama ateş olmayan yerden duman çıkmaz.Haber nerde yayınlandı görmedim de
Yanlışım varsa düzeltin ama bu yolun bir kısmı Havalimanı için kullanılmak zorunda diye biliyorum. 2028'de Havalimanı'nı daha etkin bir şekilde kullanma niyetlerinin olduğunu öğrendim yakın bir zamanda. Bu durumda yol para basacak hâle geleceği için özelleştirilme tuşuna bastılar sanırım.İnegöl-gemlik 113 tl bursa çevre yolu özelleştirme sonrası paralı hale geliyor.Bursa trafiğinin selasının okunduğu zamana geldik herkese geçmiş olsun.D200 karayolunda kaosa hazır olun
Yahu minteks girisinde bir kaza oluyor otoyolun girisi kapatıyorlar görükle girisi kilit oluoyor.Otoyolu paralı hale getirmek bursaya ihanettir.Alternatif bir yol yok onu yapın sonra olabilir ona birşey demem.Son dönemde…
Trafik yoğunluğu Acemler’le yarışan Çevre Yolu paralı olduğunda, o yolu kullanan araçlar kente girerse, trafik yükünü taşıyamayan caddeler ne hale gelir?
Acaba bunun da hesabı yapıldı mı?
Bunlar hep ısmarlama halkın tepkisini çekmek yapılan haberler. Tepki gelmezse ücretli olur biterolay ahmet emin yılmaz bu kesinleşmiş bir haber değil tabi ki onu belirteyim ama ateş olmayan yerden duman çıkmaz.
Bugün yalanladılar bakalım nereye kadar yalanlanacak.Bunlar hep ısmarlama halkın tepkisini çekmek yapılan haberler. Tepki gelmezse ücretli olur biter
Gelen tepkilerdem sonra hemen U çekmişler güzelÇevre Yolu için “ücretli olmayacak” açıklaması
Salı sabahı… Bursa’yı ilgilendiren bir açıklama da Ulaştırma Bakanlığı’ndan geldi.
İHA’nın haberinde…
Bakanlık yetkilileri, “Bursa Çevre Yolu’ndaki araç geçişlerinin ücretli olacağı iddialarını” yalanlıyorlar.
O iddiaları…
CHP Genel Başkan Yardımcısı Deniz Yavuzyılmaz’ın ulaştığı belgelerdeki, “bakım-onarım-işletme giderleri karşılığı özelleştirme” bilgisiyle pazar günü aktardık.
Galiba, Çevre Yolu da kurtuldu.
Kaynak: Olay Gazetesi / Ahmet Emin Yılmaz
Ekli dosyayı görüntüle 40383
Seçimlere kadar dokunmasınlar yeterliNasıl yalanlama anlamadim kendi kendilerini mi yalanlıyorlar resmi gazetede her şey yazıyor
olay.com.tr
“23 Şubat’ta… “İngiliz şirket incelemesi kafa karıştırdı: Bursa Çevre Yolu paralı mı olacak?” başlığıyla gelişmeye dikkat çektik. 26 Nisan’da da “Bursa Çevre Yolu özelleştirmeye girdi paralı oluyor” başlığıyla hazırlığı duyurduk.
Sonrasında…
AK Parti Bursa milletvekilleri Ulaştırma Bakanlığı’yla görüşüp, Çevre Yolu’nun paralı olmayacağı bilgisini aktardılar.
Böylece…
“Transit araçlar kent merkezine girmesin” diye bütçe kaynaklarıyla yapılan Çevre Yolu’nun paralı olmayacağı bilgisiyle rahatladık.
Ne var ki…
Ankara’dan kulağımıza gelen son haber yeniden tedirgin etti.
Çünkü…
Ulaştırma Bakanlığı’nın eğilimine karşın, Özelleştirme Başkanlığı’nın bizim Çevre Yolu’nun da olduğu özelleştirilecek otoyollar listesini haziran sonuna kadar açıklayacağı konuşuluyor.
Yine pis kokular gelmeye başlamış bu yolun başını yiyecekler anlaşıldı bursayı büyük bir kaos bekliyor
ondan sonra yapılan yolu özelleştirsinler
yeni yol nerden geçicekYapılacak yol zaten özel olacağı için problem çıkmayacak.
Hemen hemen çizdiğin güzergahtan geçecek uzun yıllar bitecek bir proje değil benim gözümde ihalesi vs derken başlaması 2-3 yıl bitemesi toplamda 5-6 yıl bursa olunca herşey yavaş ilerliyor umarım yanılırım.yeni yol nerden geçicek
aslında yeni güzergah yapılırsa izmirden şuanki çevre yoluna bağlanan yolun kapatılması gerekir ki izmirdeki araçları bursa yolundan değilde yeni güzergaha zorunlu yönlendirelimHemen hemen çizdiğin güzergahtan geçecek uzun yıllar bitecek bir proje değil benim gözümde ihalesi vs derken başlaması 2-3 yıl bitemesi toplamda 5-6 yıl bursa olunca herşey yavaş ilerliyor umarım yanılırım.
O kapatılırsa trafik nasıl azalacakaslında yeni güzergah yapılırsa izmirden şuanki çevre yoluna bağlanan yolun kapatılması gerekir ki izmirdeki araçları bursa yolundan değilde yeni güzergaha zorunlu yönlendirelim
O kapatılırsa trafik nasıl azalacakalternatif her zaman trafiği azaltır yönlendirme fazlalaştırır bu proje yapılıp bitirilse dahi bursanın görükle-kestel arası muhakkak 2.çevre yoluna ihtiyacı var bu bir gerçek ama kimse görmek istemiyor maalesef.
Yanılıyorsun seni hemen çürüteyim bursada çevreyolu 2006 yılı başında tam olarak devreye girdi tam 20 yıldır bursaya yeni yol yatırımı yapılmadı senin dedğine göre trafik olduğu yerde kalmalıydı ne oldu 20 yılda keşmekeş haline geldi yol yapmazsan trafikte olmaz düşüncesi öyle birşeyok onu unut toplu taşıma yatırımlarıyla parelel yapılacak çevre yolları kavşak yatırımları var bursanın nüfusu 10 yıla 4 milyonu aşacak araba sayısı 2 milyonu geçecek bu gerçek ortadayken yeni yol yapılmasın demek hayalcilik sadece @Emirhan SevdalıNe kadar yol yaparsan her yol kendi trafiğini oluşturur insanlar daha fazla araca yönelir ve trafik sorunu yine çözülmez. İnsanların bir iki kişi bir arabada olduğu trafik sorunu yol yaparak değil insanları mikromobiliteye, bisiklete, motosikletlere, toplu taşımaya yönlendirerek çözülür
Yanılıyor muyum? @Bursarayci
Yanılıyorsun seni hemen çürüteyim bursada çevreyolu 2006 yılı başında tam olarak devreye girdi tam 20 yıldır bursaya yeni yol yatırımı yapılmadı senin dedğine göre trafik olduğu yerde kalmalıydı ne oldu 20 yılda keşmekeş haline geldi yol yapmazsan trafikte olmaz düşüncesi öyle birşeyok onu unut toplu taşıma yatırımlarıyla parelel yapılacak çevre yolları kavşak yatırımları var bursanın nüfusu 10 yıla 4 milyonu aşacak araba sayısı 2 milyonu geçecek bu gerçek ortadayken yeni yol yapılmasın demek hayalcilik sadece @Emirhan Sevdalı
yol yapmazsan trafikte olmaz düşüncesi öyle birşeyok onu unut
Bu görüş çok yanlış o zamanla sende anlarsın YOL gerekli olduğu için yapılıyor yapıldığı için trafiği arttırmıyor trafik olduğu için yapılıyor.Metroda aynı şekilde insan vardiye yapılıyor yapıldığı için insan sayısı artmıyor aynı şey"Yol yapmazsan trafik olmaz" demedim ben. "Yeni yollar yaparsan trafik bir süre çözülür ondan sonra trafiğin olmadığını gören halk bireysel araca daha çok yönelir, yine trafik önceki gibi olur" anlamına gelen "Her yol kendi trafiğini oluşturur."
+ yol olan yerde yerleşim alanları kurulur bunun acı gerçeği istanbulda mevcut"Yol yapmazsan trafik olmaz" demedim ben. "Yeni yollar yaparsan trafik bir süre çözülür ondan sonra trafiğin olmadığını gören halk bireysel araca daha çok yönelir, yine trafik önceki gibi olur" anlamına gelen "Her yol kendi trafiğini oluşturur." cümlesini kurdum. Bu ikisi arasında çok büyük bir fark var. Ayrıca Mansur Yavaş da bu görüşü savunuyor.