hasanberat
WT Kullanıcı
- Mesaj
- 328
- Puan
- 590
Şaka gibi dolmuşlar otobüsten daha uygun nerdeyse
Şaka gibi dolmuşlar otobüsten daha uygun nerdeyse
hat çok bölgesel ve yolcusu azsa böyle mantıklı olurdu.Dolmuşların hepsini taksiye çevirmek yerine randevulu taşımacılık sistemi yapılsaydı nasıl olurdu acaba. @Marmaray siz ne dersiniz buna?
Burulaş ve belediye batık paraya ihtiyaç var borçları kapatamıyorlar sanırım ulaşıma yüklendiler.Önceden böyle değildi. Halbuki otobüste araç büyük olduğu için dolmuşa göre yolcu başına maliyet daha düşük oluyor otobüsün daha ucuz olması lazım.
bursa da kaç tane jestler ve jest artılar var
İnulaş da 5 tane vardı Centrolar gelince filodan ayrıldılar.Yanlış başlığa yazdınız ama yanıtlayayım. Net Jest sayısını bilmiyoruz ama bildiklerimi söyleyeyim.
296 Batı ÖHO
64 Burulaş
65 Hotkop
29 Doğu ÖHO
15 Bursabeyi
5 Ernas Turizm
10 Minibüs Koop.
16 Çirişhane
~70 Gürsu
~70 Kestel
Diğer yüklenicilerde ne kadar olduğunu net bilmiyorum maalesef.
Bursa da umarım centrolar gelir zaten burası Bursa dolmuşları olduğu için doğru yazdım öyle bir konu olmadığı için burda yazdımİnulaş da 5 tane vardı Centrolar gelince filodan ayrıldılar.
Bursa'da dolmuş ile minibüs ayrı toplu taşıma araçlarıdır. Bursa'da dolmuş denildiği zaman konunun ilk mesajında da görüleceği üzere 4+1 otomobil araçlar akla gelir. Jest veya Centro gibi araçlara ise Bursa'da minibüs denirBursa da umarım centrolar gelir zaten burası Bursa dolmuşları olduğu için doğru yazdım öyle bir konu olmadığı için burda yazdım
Bursa'da dolmuş ile minibüs ayrı toplu taşıma araçlarıdır. Bursa'da dolmuş denildiği zaman konunun ilk mesajında da görüleceği üzere 4+1 otomobil araçlar akla gelir. Jest veya Centro gibi araçlara ise Bursa'da minibüs denir
Bursa'da dolmuş ile minibüs ayrı toplu taşıma araçlarıdır. Bursa'da dolmuş denildiği zaman konunun ilk mesajında da görüleceği üzere 4+1 otomobil araçlar akla gelir. Jest veya Centro gibi araçlara ise Bursa'da minibüs denir
Çok doğru tespitler bunlar minibüs denen araç en az 7 metre olmalı ve 2 kapılı olmalı cest dolmuşun hallicesiJest'e Efe abi minibüs de demez ya.
"5.9 metre minibüs mü olur? Minibüs dediğin ekstra uzun şasi Sprinter olur." der