17 kat mi peki, son plan dahi onaylanana kadar çok beklenti olmasınBal gibi olur, 2 dönüm 17 kat![]()
Bizimde yerimiz var ama böyle yüksek kat falan hikaye
17 kat mi peki, son plan dahi onaylanana kadar çok beklenti olmasınBal gibi olur, 2 dönüm 17 kat![]()
Bizim ki ilk parsel,izmir yoluna sıfır.17 kat mi peki, son plan dahi onaylanana kadar çok beklenti olmasın
Bizimde yerimiz var ama böyle yüksek kat falan hikaye
Olsun siz yine de son plana kadar büyük beklentiye girmeyin, planlarla çok oynuyorlarBizim ki ilk parsel,izmir yoluna sıfır.
Turizm ticari de, ben belediyeye gidip sordum
Tabiki, onaylanır da askıya çıkarsa, gidip bir bakarız.Olsun siz yine de son plana kadar büyük beklentiye girmeyin, planlarla çok oynuyorlar
Düzeltme yapayım imar mevcut adada yüksek katlı yapı varsa aynı ada içersindeki parseller emsal göstererek yüksek kat izni alabiliyor diye
Revize plandan önce öyleydi.Sanırım mecliste oylamaya sunulacak Ekokent imar planlarını gördünüz.hangi adalara ve parsellere ne emsal verilmiş kaç kat yükseklik verilmiş biliyorsunuz.
Yoo zaten olmayacak diye bakıyoruz artıkAllah herkesin gönlünden geçeni nasip etsin dediğiniz gibi olur inşallah.bu imar planlarına ben belediyede askından inmeyene kadar güvenmem.kaç tane bölge planları askı itirazlarıyla revize ve ziyan oldu insanların umutları son noktada kırıldı.
Amin cümlemize.Allah herkesin gönlünden geçeni nasip etsin dediğiniz gibi olur inşallah.bu imar planlarına ben belediyede askından inmeyene kadar güvenmem.kaç tane bölge planları askı itirazlarıyla revize ve ziyan oldu insanların umutları son noktada kırıldı.
Konut ticaret o,bizim ki turizm ticaretProjede ilk onaylanan hali dükkan + 8 kattı yine öyle olur diye tahmin ediyorum
2.toplantıda da yoktu sanırsam @serkan.gigi daha iyi bilir.Yarın yapılacak olan toplantıda maddeler arasında kurtuluş ile ilgili bir gelişme varmı acaba ?
Bayramda Oralardaydım. Acıkcası çok da iç açıcı değildi avm. Giriş kapalıydı, dükkanların çoğu boştu. Nasıl işletecekler çok merak ediyorum.Bugün nilüferium avm açıldı.Yolla ilgili çalışmalar 30 ağustos zaferden başladı bu bölgeye insanların gelebilmesi için yol yapılıyor artık imarın onaylanması gerekli iyiden iyiye şehirleşti bölge geciktirmenin bir anlamı yok.
Anlayın artık burası biraz seçim malzemesi olacak. Bu sene bir şey olmazHaziran meclis toplantısında da yok maleseffff
Yolu yapmaya başladı belediye imarı neden onaylamıyorlar çok garip olay.Anlayın artık burası biraz seçim malzemesi olacak. Bu sene bir şey olmaz
Kartlar tam dağıtılmamıştır ondanYolu yapmaya başladı belediye imarı neden onaylamıyorlar çok garip olay.