Bursa - Vonsteel Park Avm

serkan.gigi

WT Kullanıcı
Mesaj
59
Puan
120
2026 yılında yapılacak diye duydum, 2026 yılı bu bölgenin yılı olabilir, bu arada bölgeye bir Avm daha geliyor, vonsteel çamlık bulvarına Avm yapacağını duydum, içinde sinema salonu vs. baya büyük bir proje olacağa benziyor google sitesini'de Vonsteelpark AVM olarak değiştirmişler, ilgili bölgeyede " başlıyoruz" tabelası asmışlar bakalım yakın zamanda büyük bir lansman olacağı söyleniyor.

vonsteelpark.webp
 
Emsali tam okuyamadım. Emsal 2 olsa 82000 metrekare inşaat alanı eder. 50 bin metrekaresi konutlara gitse. 30 küsur bin AVM'ye kalır. Bu da Downtown'ın yarısı etmiyor. O kadar büyük bir AVM yapılamıyor.
 
Emsali tam okuyamadım. Emsal 2 olsa 82000 metrekare inşaat alanı eder. 50 bin metrekaresi konutlara gitse. 30 küsur bin AVM'ye kalır. Bu da Downtown'ın yarısı etmiyor. O kadar büyük bir AVM yapılamıyor
Proje nasıl acaba nilüferium sonrası bölgeye orta ölçekli 2. avm geliyor.
 
proje konumu kayapa'ya yapılması planlanan katı atık tesisinin koku vb. durumlarından etkilenir mi acaba?
Katı atık tesisi buraya 3-3,5 km uzaklıkta bu bölgeleri koku olursa etkilemez tesis kayapa köyü civarını etkilerse etkiler he ben yapılabileceğini sanmıyorum zaten varsayım sadece yeri zamanla değiştirilecek o projenin.
 
Katı atık tesisi buraya 3-3,5 km uzaklıkta bu bölgeleri koku olursa etkilemez tesis kayapa köyü civarını etkilerse etkiler he ben yapılabileceğini sanmıyorum zaten varsayım sadece yeri zamanla değiştirilecek o projenin.
Anladım. Mayıs ayında lansman yapılacak demişlerdi ilk duyurulduğunda. Ruhsat onayıyla ilgili bir sorun var sanırım. Hiç gelişme görünmüyor. Geçenlerde baktığımda kabataslak bir satış ofisi inşaatından başka bir şey yoktu, onda da bir çalışma görünmüyordu.
 
Geri