hasanberat
WT Kullanıcı
- Mesaj
- 328
- Puan
- 588
Yüksek ihtimalle yazılımları windows için yazılmıştır windows 7 kullanıyorlardı galiba bu makinalar. İçine eski bir kasa atmışlardır atmler gibi. Zaten okadar kalın büyük olmasının başka açıklaması olamaz istanbul kocaelidekilere bi bakın anlarsınızDirekt yeni tip kiosklar ile değişebilir. Birde yıllar öncesinde hatırlıyorum kioska Bursakart'ı koyunca Windows'un USB takma sesi geliyordu. Acaba Ubuntu gibi bir sistem kurulsa bu kiosklara daha hızlı çalışmaz mı ?