Burulaş - Bugün Hangi Hatta Hangi Otobüs Vardı?

Senelerdir söylüyoruz öho değerlendirse zaten sorun kalmayacak ama burulaş sanırım izin vermiyor karoserli araca.

Fahrettin Beşli zamanında panelvandan imal araçlara izin çıkmıştı ama çift kapılı tercih eden olmadı.

Mehmet Kürşat Çapar'ın bu yeni döneminde bu serbestlik kaldırıldı mı bilmiyorum.

Ona bakarsanız nakit çalışan araçlarda da çok fazla çift kapılı model yok. Çalı durağında bir aracı görmüştüm. Demirtaş, Mudanya, Görükle, Çalı, Teleferik, Hipodrom, Vatan gibi duraklar çift kapılı minibüs tercih etmeli. 14+1, 15+1, 16+1 minibüs de olabilir 17+1 otobüs de.

Ama bakıyoruz 35G'de bile tek kapılı Boxer, Jumper falan...
 
An itibarı ile şu an 2G1 2G2 ve 1K hatlarında toplam 70'i aşkın araç çalışıyor. Toplu taşıma değil toplu kargaşa olan bu sistemin acilen çözülmesi lazım

Ekli dosyayı görüntüle 22893Ekli dosyayı görüntüle 22894Ekli dosyayı görüntüle 22895
b13 ve b10dada aynı sorun var maakesef birde bunlar besleme hattı yani metrodaki yoğunluk burayada yansıyor ama hala el atan yok bu hatlara yani aslında bu minibüsler kapasitesi fazla özel araç gibiler
 
Geri