1m içinde alınması gerek madem metrobüs olmadı bu alınsın yada eshot tarzı otobüs gerek çünkü bursanın 4bir yanını mudanyaya taşıyorF1 ve F3 için ideal alınabilir.
Önce mevcut otobüsü kullansınlar daF1 ve F3 için ideal alınabilir.
Kullanıyorlar adliye servisi olarak bize bir yararı yokÖnce mevcut otobüsü kullansınlar da
Ben adliye servisini hizmet olarak görmüyorum, onun için orada kullanılan araçlar nazarımda yok hükmündedir.Kullanıyorlar adliye servisi olarak bize bir yararı yok