İstanbul’da Yapılmasını İstediğiniz Raylı Sistem Hatları (Planlananlar Dışı)

M14’ü Kazım Karabekir’den M12’ye bağlayıp Beykoz’a doğru uzatacaklar… 2050’de Kavacık durağını “açılışta görüşürüz” diye konuşuruz.

Ama şunu dürüstçe söyleyeyim:
Hayel ettiğimiz şey “gelecek metro planı” değil, daha çok “İstanbul’un bitmeyen metro hayalleri kataloğu.”
🫢😂
 
Geri