İzmir’de Bugün Hangi Ulaşım Aracını Kullandım?

Dayıoğlunun orada askerlik yapması dışında hiç alakam yok ama gitmek isterim bir gün nasip olursa. Jest'i severim ama Karsan'cığım biraz daha geliştirse şu aracı, hâlâ eksiklikleri var. Yoksa 5.9 metre minibüs olması çok başarılı bir sonuç. Herkes bu kadar kısa minibüs üretemiyor.
Abi gel gel de biz de buradaki nimetlerden faydalanamıyoruz
Gelirsen sadece İzmir’de olan araçları kullanmak için nereye gideceğin hakkında bir rehberlik yapayım
 
152 Gaziemir - Konak

Gidiş = 35 EE 474 (Mercedes-Benz Conecto G Körüklü)

Dönüş = 35 ATL 860 (Otokar Kent LF 2021 Solo)
 
Son düzenleme:
Geri