Ekskavatör
WT Kullanıcı
Abi gel gel de biz de buradaki nimetlerden faydalanamıyoruzDayıoğlunun orada askerlik yapması dışında hiç alakam yok ama gitmek isterim bir gün nasip olursa. Jest'i severim ama Karsan'cığım biraz daha geliştirse şu aracı, hâlâ eksiklikleri var. Yoksa 5.9 metre minibüs olması çok başarılı bir sonuç. Herkes bu kadar kısa minibüs üretemiyor.
Gelirsen sadece İzmir’de olan araçları kullanmak için nereye gideceğin hakkında bir rehberlik yapayım