Konya Adliye - Şehir Hastanesi - Yeni Sanayi - Stadyum Tramvay Hattı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Emirhan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

BAŞKAN ALTAY: “OTOGAR KAVŞAĞI’NDA KARAYOLUNU VE RAYLI SİSTEMİ ÜSTE ALACAK BİR KÖPRÜLÜ KAVŞAK ÇALIŞMASI YÜRÜTÜYORUZ”​


Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Stadyum-Şehir Hastanesi Tramvay Hattı ikinci etap çalışmaları kapsamında inşası süren Otogar kavşağında incelemelerde bulundu. Başkan Altay, “Halil Ürün Caddesi'nden Sadık Ahmet Caddesi'ne geçişlerde karayolunu ve raylı sistemi üste alacak bir köprülü kavşak çalışması yürütüyoruz. Tamamlandığında üç kotta kavşağı olan bir yapıya kavuşmuş olacağız. Şu anda ağırlıklı bir şekilde Aslım Caddesi kavşağında ve Otogar kavşağında çalışmalarımızı devam ettiriyoruz. İnşallah tamamlandığında Stadyum’dan Şehir Hastanesi'ne kadar şehrimiz 21.1 kilometrelik yeni bir raylı sistemi hattına kavuşmuş olacak. Ulaştırma ve Altyapı Bakanımız Sayın Abdülkadir Uraloğlu'na, Altyapı Genel Müdürümüz Sayın Yalçın Eygün Bey'e teşekkür ediyorum” dedi.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı ile Konya Büyükşehir Belediyesi tarafından yürütülen Stadyum-Şehir Hastanesi Tramvay Hattı ikinci etabı kapsamında şehre kazandırılacak Otogar kavşağının yapım çalışmaları son sürat devam ediyor.

Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, inşası süren Otogar kavşağında incelemelerde bulunarak son durumu hakkında açıklamalarda bulundu.

Konya tarihine geçecek önemli altyapı ve ulaşım yatırımları gerçekleştirdiklerini kaydeden Başkan Altay, şehir trafiğinin en yoğun olduğu alanlardan birine de üst geçit kazandırmak için çalışmaların yoğun şekilde sürdüğünü söyledi.

“TAMAMLANDIĞINDA ÜÇ KOTTA KAVŞAĞI OLAN BİR YAPIYA KAVUŞMUŞ OLACAĞIZ”

Başkan Altay, “Halil Ürün Caddesi'nden Sadık Ahmet Caddesi'ne geçişlerde karayolunu ve raylı sistemi üste alacak bir köprülü kavşak çalışması yürütüyoruz. Tamamlandığında üç kotta kavşağı olan bir yapıya kavuşmuş olacağız. Hem eksi kottan İstanbul yolu devam edecek hem zeminde otogar istikametine gelenler devam ederken üst kattan da hem raylı sistemimiz hem taşıtlarımız geçmiş olacak. Şehir Hastanesi-Stadyum Tramvay Hattı kapsamında 10 kilometrelik kısmını Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığımız, Altyapı Genel Müdürlüğümüz yürütüyor. Kalan 11.1 kilometrelik kısmını da biz yürütüyoruz. Şu anda ağırlıklı bir şekilde Aslım Caddesi kavşağında ve Otogar kavşağında çalışmalarımızı devam ettiriyoruz. İnşallah tamamlandığında Stadyum’dan Şehir Hastanesi'ne kadar şehrimiz 21.1 kilometrelik yeni bir raylı sistemi hattına kavuşmuş olacak” ifadelerini kullandı.

ULAŞTIRMA VE ALTYAPI BAKANI ABDÜLKADİR URALOĞLU'NA TEŞEKKÜR ETTİ

Trafiğe en az rahatsızlık vermek için gerekli yan yol düzenlemelerini yaparak bu çalışmaları yürüttüklerini vurgulayan Başkan Altay, “İnşaatın en kısa sürede tamamlanması için yoğun bir gayret içerisindeyiz. Tamamlandığında şehrimiz yeni 21.1 kilometrelik bir raylı sistem hattına kavuşmuş olacak. Ulaştırma ve Altyapı Bakanımız Sayın Abdülkadir Uraloğlu'na, Altyapı Genel Müdürümüz Sayın Yalçın Eygün Bey'e ve çalışan tüm arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum. Konya'nın tarihine geçecek bu yatırımlar için gece gündüz demeden gayret ediyoruz. Şehrimize hayırlı, mübarek olsun” diye konuştu.

1.webp 2.webp 3.webp 4.webp 5.webp

Konya Büyükşehir Belediyesi
 

BAŞKAN ALTAY: “KONYA TARİHİNE GEÇECEK ALTYAPI YATIRIMLARIMIZ KESİNTİSİZ BİR ŞEKİLDE DEVAM EDİYOR”​


Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı ile Konya Büyükşehir Belediyesi tarafından yürütülen Stadyum-Şehir Hastanesi Tramvay Hattı 2. etabı kapsamında Barış Caddesi’nde yapımı devam eden alt geçit ve istasyon inşaatlarında incelemelerde bulundu. Başkan Altay, “Burada Stadyum-Şehir Hastanesi Tramvay Hattı’ndaki tramvayımızı yeraltına alıyoruz. Böylece, hattın Barış Caddesi Tramvayı ile kesişmesine engel olacak ve trafikte önemli bir rahatlık oluşacak. Konya tarihine geçecek altyapı yatırımlarımız kesintisiz bir şekilde devam ediyor. Özellikle Şehir Hastanesi-Stadyum Tramvay ve bütün raylı sistemlere verdiği destekten dolayı Ulaştırma ve Altyapı Bakanımız Sayın Abdulkadir Uraloğlu’na ve Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı AYGM Genel Müdürümüz Yalçın Eyigün Beye ve ekibine teşekkür ediyorum” dedi.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı ile Konya Büyükşehir Belediyesi tarafından yürütülen Stadyum-Şehir Hastanesi Tramvay Hattı 2. etabı kapsamında Barış Caddesi’nde yürütülen çalışmalar aralıksız devam ediyor.

Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Barış Caddesi’nde yapımı devam eden tramvay alt geçidi ve istasyon inşaatlarında incelemelerde bulundu.

Yürütülen çalışmaların tamamlanmasıyla birlikte bölgedeki trafik akışının daha güvenli ve konforlu hale geleceğini aktaran Başkan Altay, “Stadyum-Şehir Hastanesi Tramvay Hattımızda kesintisiz bir şekilde çalışmaya devam ediyoruz. Şu anda Halil Ürün Caddesi üzerindeyiz. Burası Halil Ürün Caddesi ve Barış Caddesi’nin kesiştiği kavşak noktası. Bir taraftan Stadyum-Şehir Hastanesi Tramvay Hattımız geçerken diğer hattan da Barış Caddesi Tramvay Hattımız ve trafiğin akışkan olduğu bir alandayız. Burada Stadyum-Şehir Hastanesi Tramvay Hattı’ndaki tramvayımızı yeraltına alıyoruz. Böylece Barış Caddesi Tramvayı ile kesişmesine engel olacak ve trafikte önemli bir rahatlık oluşacak. Ayrıca Stadyum-Şehir Hastanesi Tramvay Hattı’nın da işletme süresini kısaltacak önemli bir çalışmayı hayata geçirmiş oluyoruz. Konya tarihine geçecek altyapı yatırımlarımız kesintisiz bir şekilde devam ediyor” ifadelerini kullandı.

“ŞEHRİMİZE HAYIRLI, UĞURLU OLSUN”

Başkan Altay, çalışmaların Konya’nın ulaşım altyapısına önemli katkılar sağlayacağına dikkat çekerek, “Özellikle Şehir Hastanesi-Stadyum Tramvayı ve bütün raylı sistemlere verdiği destekten dolayı Ulaştırma ve Altyapı Bakanımız Sayın Abdulkadir Uraloğlu’na ve Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı AYGM Genel Müdürümüz Yalçın Eyigün Beye ve ekibine teşekkür ediyorum. Şehrimize hayırlı, uğurlu olsun” dedi.

1.webp 2.webp 3.webp 4.webp 5.webp

Konya Büyükşehir Belediyesi
 
Geri