M1 Darıca Sahil - Gebze OSB Metro Hattı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Emirhan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Evet bu istasyonda da doğa konsepti tasarımı kullanıldı ve başarıyla tamamlandı. Çalışan emekçilerimizin ellerine sağlık.
Buğra bey bilgilendirmeleriniz ve katkılarınız icin teşekkürler, paylaşımda siz adliye istasyonun ince işçilik 2 ay önce bitti diye belirtiniz video yeni çekilmiş bu bitmiş hali ise bu videoyu paylaşan kişi sürekli bizi işletiyor demek resmi sitesi düzenli paylaşım yapsa daha guvenilir olur paylaşımlarınıza lütfen görsel ekleyin
 
Buğra bey bilgilendirmeleriniz ve katkılarınız icin teşekkürler, paylaşımda siz adliye istasyonun ince işçilik 2 ay önce bitti diye belirtiniz video yeni çekilmiş bu bitmiş hali ise bu videoyu paylaşan kişi sürekli bizi işletiyor demek resmi sitesi düzenli paylaşım yapsa daha guvenilir olur paylaşımlarınıza lütfen görsel ekleyin
Rica ederim evet istasyon istasyon ince işi bitti. Video yeni ama son işler varsa onlar yapılıyordur sorun yok web sitesi ile ilgili tekrardan gerekli tarafa mesaj ileteyim artık eskisi gibi çok ilgilenmiyorlar siteyle.
 
Son düzenleme:
Geri