M1 Darıca Sahil - Gebze OSB Metro Hattı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Emirhan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Evet bu istasyonda da doğa konsepti tasarımı kullanıldı ve başarıyla tamamlandı. Çalışan emekçilerimizin ellerine sağlık.
Buğra bey bilgilendirmeleriniz ve katkılarınız icin teşekkürler, paylaşımda siz adliye istasyonun ince işçilik 2 ay önce bitti diye belirtiniz video yeni çekilmiş bu bitmiş hali ise bu videoyu paylaşan kişi sürekli bizi işletiyor demek resmi sitesi düzenli paylaşım yapsa daha guvenilir olur paylaşımlarınıza lütfen görsel ekleyin
 
Buğra bey bilgilendirmeleriniz ve katkılarınız icin teşekkürler, paylaşımda siz adliye istasyonun ince işçilik 2 ay önce bitti diye belirtiniz video yeni çekilmiş bu bitmiş hali ise bu videoyu paylaşan kişi sürekli bizi işletiyor demek resmi sitesi düzenli paylaşım yapsa daha guvenilir olur paylaşımlarınıza lütfen görsel ekleyin
Rica ederim evet istasyon istasyon ince işi bitti. Video yeni ama son işler varsa onlar yapılıyordur sorun yok web sitesi ile ilgili tekrardan gerekli tarafa mesaj ileteyim artık eskisi gibi çok ilgilenmiyorlar siteyle.
 
Son düzenleme:
Bugün testlerde olan abiyle konuştum hepimizin bildiği üzere şu anda araçla OSB-Gar arası yani 8 istasyon arasında sürüş testleri yapılıyor. Darıca etabına ne zaman geçeceğine dair net bir tarih yok. Araç Darıca'ya ulaştığı gün gerekli bilgilendirmeyi paylaşacağız inşallah.
2025 yılının Eylül dönemindeki iş programına göre; Darıca etabı açılıştan 1 yıl sonra açılacaktı diye biliyorum.
Bakanlığımızın planı da o şekildeydi. Daha sonradan revize edildi mi?

Umarım Haydarpaşa Garı ile birlikte devreye girer bu hat. 🙏😊 Çifte açılış olur. 🚆💯
 
2025 yılının Eylül dönemindeki iş programına göre; Darıca etabı açılıştan 1 yıl sonra açılacaktı diye biliyorum.
Bakanlığımızın planı da o şekildeydi. Daha sonradan revize edildi mi?

Umarım Haydarpaşa Garı ile birlikte devreye girer bu hat. 🙏😊 Çifte açılış olur. 🚆💯
Evet bir çok kez etaplı açılış düşünüldü, konuştuğumda hattı tam açmayı düşünüyorlardı. Ama araç daha Darıca'ya geçmedi bekliyoruz bakalım Gebze tarafı daha önde.
 
2025 yılının Eylül dönemindeki iş programına göre; Darıca etabı açılıştan 1 yıl sonra açılacaktı diye biliyorum.
Bakanlığımızın planı da o şekildeydi. Daha sonradan revize edildi mi?

Umarım Haydarpaşa Garı ile birlikte devreye girer bu hat. 🙏😊 Çifte açılış olur. 🚆💯
Haydarpaşa garı devreye girdiğinde Gebze'ye faydası ne olur
 
Geri