Hafta sonu istanbula gidicem bir deneyelim bakalım.Marmaray Halkalıdan aktarma yapıp kesintisiz Gayrettepeye gidiliyor.
Hafta sonu istanbula gidicem bir deneyelim bakalım.Marmaray Halkalıdan aktarma yapıp kesintisiz Gayrettepeye gidiliyor.
Gün geçtikçe hattımızın yolcu sayısı önemli derecede artmaya devam ediyor..Yolculuk verilerine göre ciddi artışlar görüyoruz.
Öncelikle açılışa yetiştirilemeyen Kayaşehir bağlantısını en kısa sürede tamamlayacağız.
Bazı istasyonlarda trenlerimizin kaç dakikada geleceğini gösteren bilgilendirme ekranı çalışmıyordu, gerekli sistemsel optimizasyonu yaptıktan sonra bilgilendirme ekranı da çalışacak.
Trenin tam olarak nerede duracağı bilinmiyordu dolayısıyla bununla ilgili yolcuları doğru yönlendirmek adına gerekli çalışmalarımızı da yaptık, bu sayede trenin nerede durup başladığını nerede bilebilirler.
Ve hatla ilgili eksik kalan minimal işleri yaz bitmeden tamamlamış olacağız.![]()
15 dakika denmişti açılıştaHalkalıdan M11 e aktarma yaptık sezginle gayet güzel yapmışlar giriş falan harika peronlarda klima çalışıyor istasyonlar serin.Hat 12 dakika arayla çalışıyor.
Ekli dosyayı görüntüle 47061 Ekli dosyayı görüntüle 47062 Ekli dosyayı görüntüle 47063 Ekli dosyayı görüntüle 47064 Ekli dosyayı görüntüle 47065
Şuan 12 dakika pik satte değildi öğle saati zaten boş trenler çok düşürmeye gerek yok.15 dakika denmişti açılışta
Pik saatler miydi acaba keşke 10 dakika'ya inse, beklemeler ve kalabalık azalir
bencede boşa masraf bizim bursaray gibi 200k yolcusu olsaydı dakka başı tren getirirlerdiŞuan 12 dakika pik satte değildi öğle saati zaten boş trenler çok düşürmeye gerek yok.
Hatta sanırım rijit katener kullanılıyor @Efe16 dikkat ettin mi nasıl?
Rijit katener sistemi kullanılıyor.
T-5in işetim hızı kaç acaba beton zeminde 60 la falan gidiyo bizim tırtıl balastlı zeminde 50 yi geçemiyoRijit kateneri Efe abiye muhakkak herhangi bir hatta göster baksın yorumunu merak ediyorum. T5'in katenersiz sistemi için "Kablo yok sorun yok" diyordu buna ne diyecek acaba.
Kablo var sorun varRijit kateneri Efe abiye muhakkak herhangi bir hatta göster baksın yorumunu merak ediyorum. T5'in katenersiz sistemi için "Kablo yok sorun yok" diyordu buna ne diyecek acaba.
evet hiçbi sıkıntı yok alttan alıyo enerjisini hem görüntü kirliiği olmuyor hemde hızı yüksek olabiliyorKablo var sorun var
En iyisi T5 in sistemi
T-5in işetim hızı kaç acaba beton zeminde 60 la falan gidiyo bizim tırtıl balastlı zeminde 50 yi geçemiyo
ne güzel bizim %90 izole hat 50 yi geçemiyor 50 de bile langır lungur gidiyozT5'in hızı çok değişken ama maksimum 70'e göre inşaa edildi. Ama trafikle kesiştiği ve durak aralıklarını göz önüne alınırsa ortalama olarak 50 ile 60 arasında gidiyor.
ne güzel bizim %90 izole hat 50 yi geçemiyor 50 de bile langır lungur gidiyoz