Son günlerde yine kavga gürültü eksik olmuyor taksiciler martı tag sürücüleriyle tartışıyorlar bu işe bir son verilmeli ve yasalar karşısında bir karşılığı olmalı artık.
Adam Türkiyenin überi oldu valla helal olsun artık yasal bir taşımacılık martı tag.Martı'yı ve Oğuz Alper Öktem'i tebrik ederim. Eğer bir hizmet daha uyguna ve daha kaliteli bir şekilde sunulabiliyorsa bunun "korsan" diyerek kriminalize edilmesi de, bürokratik veya siyasi engellerle yıldırmaya çalışılması da yanlış.
uber amerika'da taksi dolmuşçuluğa giriyordu diye hatırlıyorum. şahsen ülkemizde böyle bir şeyin dirilmesini desteklerim özellikle uzun hatlar için.Bunun minibüs ile yapılan yasal versiyonu bi nevi randevulu taşımacılık.
Martı'nın başındaki illa ki yolcu taşımacılığı yapacaksa böyle yapsın.
uber amerika'da taksi dolmuşçuluğa giriyordu diye hatırlıyorum. şahsen ülkemizde böyle bir şeyin dirilmesini desteklerim özellikle uzun hatlar için.
Bildiğim Oğuz Alper Öktem bu işin peşini bırakmaz. Mücadelesine devam eder.
Edecektir muhakkak. Bu arada şu an dünya genelinde yapılan, Türkiye'de de taksiciler dışında herkesin yasallaşmasını istediği paylaşımlı yolculuk modeline ek olarak belediyeler aracılığıyla "sözleşmeli taksi" modeli üzerine de bir çalışma yapsa bu yolda Oğuz Alper Öktem daha sağlam ilerler. En azından bir iki şehirde bile olsa faydadır. Sözleşmeli taksiden kastım İstanbul'daki eski erguvan otobüsler mantığıyla işletim olacak. İstanbul Büyükşehir Belediyesi 29 yıllık plaka satışı yerine bu yolu izleseydi çok daha faydalı olurdu.
Belediyeler taksiciler ve daha önemlisi taksiciler odasıyla problem yaşamamak ters düşmemek için Oğuz Alper Öktem ile anlaşma sağlamazlar.
Oğuz Alper Öktem daha önce İBB'den randevu talep ettiklerini ama kabul edilmediğini söylemişti.