bykullanıcım
WT Kullanıcı
Tabela tasarımı bu arada nasıl abi ? Burulaş böyle birşey yapsa tutar mı ?Güzel olmuş
Tabela tasarımı bu arada nasıl abi ? Burulaş böyle birşey yapsa tutar mı ?Güzel olmuş
Bizim tabelalarda harfler ufak kalır güzel ama şuanki daha iyi sankiTabela tasarımı bu arada nasıl abi ? Burulaş böyle birşey yapsa tutar mı ?
Tabela tasarımı bu arada nasıl abi ? Burulaş böyle birşey yapsa tutar mı ?
Gerçekten harika bir renk bu renk tam bursa rengi tüm otobüsler böyle olsa keşke