TCDD-demiryolcu
WT Kullanıcı
diyelim ki beşiktaş bye geçse Kabataş ne zaman açılışa hazır hale gelir
Bugünkü haliyle
İsteseler ve zorlasalar Kabataş 2027’nin ilk çeyreğine yetişir.
Kabataş istasyonu önde gidiyor.
%100 katılıyorum.Neden ille Beşiktaşıda açalım derdindeler pek anlayamıyorum aktarma merkezi kabataş beşiktaşa gitmek isteyen orda inip yürüyedebilir yada yıldızda iner Beşiktaş by-pass edilmeli 2027 başında kabataş açılmalı.
Pelin Hanım’ın ısrarı maalesef…
M5 hattının Şehir Hastanesi pas geçilecekti daha sonra İBB 19 & 29 Mayıs’ta tüm istasyonlarıyla beraber açılacak.Beşiktaşı pas geçiyoruz kabataşı açıyoruz derseler şaşırmam. İstanbul'da böyle çok oldu. M3 hattında yıldıztepe sonra açıldı, şuan M5 hattında şehir hastanesi pas geçiliyor.
