Stad o kadar eski değil ve yıkıp yapılması israftan başka bir şey olmaz ancak şu olursa o zaman yerinde olur.Maltepeye nihat özdemir sadece kendi paramla stad inşa ederim aziz yıldırımın bir
sözü yeter demişti.Oraya stad yapıp fenerbahçeyi oraya geçirip 2.5 sezon sonra da sükrü saracoğluna yenisini yapsalar çok daha mantıklı olur.Başka türlü bu işin içinden çıkılmaz.
Beşiktaş stadı yapılırken olimpiyat stadında oynamıştır 2.5 sene maçlarını ama fenerin ne öyle bir şansı var ne de taraftar gelirinden 2.5 sezon feragat etme potansiyeli var
Nihat özdemir bu işin en mantıklı haliyle anlatmış
Nihat özdemirin kastettiği yer ise sanıyorum maltepe orhangazi sahil parkı idealtepe metrosu yanında inşa etmek.
Burası olursa harika olur.Fenerbahçe bence bu fırsatı kaçırmamalı,itiraz da etmemeli.Bostancı metrosuna yakın bir konum olsa daha iyi olur belki ama alan çok dar olduğu için
idealtepeye yaparlar düşüncesindeyim