İstanbul - Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadyumu

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Efe16
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Efe16

WT Yönetici
Ayın En İyi Üyesi '🥇'
Mesaj
13,170
Puan
24,634
Yaş
39
Konum
Bursa
Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadyumu ile ilgili fotoğrafları ve haberleri bu başlıkta paylaşalım.


fb.webp
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Geçmiş yıllarda zemin ile ilgili çok problem vardı hala devam ediyor mu bilmiyorum, malum arazi komple dere yatağında
 
Stad o kadar eski değil ve yıkıp yapılması israftan başka bir şey olmaz ancak şu olursa o zaman yerinde olur.Maltepeye nihat özdemir sadece kendi paramla stad inşa ederim aziz yıldırımın bir
sözü yeter demişti.Oraya stad yapıp fenerbahçeyi oraya geçirip 2.5 sezon sonra da sükrü saracoğluna yenisini yapsalar çok daha mantıklı olur.Başka türlü bu işin içinden çıkılmaz.
Beşiktaş stadı yapılırken olimpiyat stadında oynamıştır 2.5 sene maçlarını ama fenerin ne öyle bir şansı var ne de taraftar gelirinden 2.5 sezon feragat etme potansiyeli var
Nihat özdemir bu işin en mantıklı haliyle anlatmış

Nihat özdemirin kastettiği yer ise sanıyorum maltepe orhangazi sahil parkı idealtepe metrosu yanında inşa etmek.
Burası olursa harika olur.Fenerbahçe bence bu fırsatı kaçırmamalı,itiraz da etmemeli.Bostancı metrosuna yakın bir konum olsa daha iyi olur belki ama alan çok dar olduğu için
idealtepeye yaparlar düşüncesindeyim
 
Son düzenleme:
Bence şuanki yerinde büyütülüp gittiği yere kadar gitmeli stad...

Ha depremde vs yıkılabilir ona göre de önlemler alınsın fore kazık vs
Yapılırken ona göre yapıldı zaten kazık çakılmasa batar o stad altı balçık çamur yeni projede de belli yerlere kazık imalatı olacaktır.
 
Geri