Bursa Dolmuşları



Trabzon dolmuşları efsaneymiş. Bizde de taksi dolmuşlar böyle yapılsaydı nasıl olurdu? Ya da Transit Custom tarzı 8+1 araçlar?

MTS için de hat tipi minibüs olarak dizayn edilmiş çift kapılı Transit'ler güzel olurdu.
 
bursa da kaç tane jestler ve jest artılar var

Yanlış başlığa yazdınız ama yanıtlayayım. Net Jest sayısını bilmiyoruz ama bildiklerimi söyleyeyim.

296 Batı ÖHO
64 Burulaş
65 Hotkop
29 Doğu ÖHO
15 Bursabeyi
5 Ernas Turizm
10 Minibüs Koop.
16 Çirişhane
~70 Gürsu
~70 Kestel

Diğer yüklenicilerde ne kadar olduğunu net bilmiyorum maalesef.
 
Yanlış başlığa yazdınız ama yanıtlayayım. Net Jest sayısını bilmiyoruz ama bildiklerimi söyleyeyim.

296 Batı ÖHO
64 Burulaş
65 Hotkop
29 Doğu ÖHO
15 Bursabeyi
5 Ernas Turizm
10 Minibüs Koop.
16 Çirişhane
~70 Gürsu
~70 Kestel

Diğer yüklenicilerde ne kadar olduğunu net bilmiyorum maalesef.
İnulaş da 5 tane vardı Centrolar gelince filodan ayrıldılar.
 
Bursa da umarım centrolar gelir zaten burası Bursa dolmuşları olduğu için doğru yazdım öyle bir konu olmadığı için burda yazdım
Bursa'da dolmuş ile minibüs ayrı toplu taşıma araçlarıdır. Bursa'da dolmuş denildiği zaman konunun ilk mesajında da görüleceği üzere 4+1 otomobil araçlar akla gelir. Jest veya Centro gibi araçlara ise Bursa'da minibüs denir
 
Bursa'da dolmuş ile minibüs ayrı toplu taşıma araçlarıdır. Bursa'da dolmuş denildiği zaman konunun ilk mesajında da görüleceği üzere 4+1 otomobil araçlar akla gelir. Jest veya Centro gibi araçlara ise Bursa'da minibüs denir

Jest'e Efe abi minibüs de demez ya.

"5.9 metre minibüs mü olur? Minibüs dediğin ekstra uzun şasi Sprinter olur." der

😂
 
Bursa'da dolmuş ile minibüs ayrı toplu taşıma araçlarıdır. Bursa'da dolmuş denildiği zaman konunun ilk mesajında da görüleceği üzere 4+1 otomobil araçlar akla gelir. Jest veya Centro gibi araçlara ise Bursa'da minibüs denir
Jest'e Efe abi minibüs de demez ya.

"5.9 metre minibüs mü olur? Minibüs dediğin ekstra uzun şasi Sprinter olur." der
Çok doğru tespitler bunlar minibüs denen araç en az 7 metre olmalı ve 2 kapılı olmalı cest dolmuşun hallicesi :D
 
Geri