Yeni hafif metro hatları yapip oralarda da kullanılmalı...Tram 34 vagonlarını her hatta kullanabilirler ihtiyaç oldukça yenileride üretilir güzel gelişmeler
Birazda Hyundai'ye bağlı bu durum sankiYeni hafif metro hatları yapip oralarda da kullanılmalı...
Seri üretim durmamalı![]()
Tram34 Sakarya'da üretiliyormuş. Hyundai Eurotem tesislerinde üretiliyor diye anlam çıkardım ve yine bu tesiste üretilmesiyle birlikte altyapıda Hyundai imzası olacaktır
Adamların internet sitesine baktımda tam bir fason üretimcilerSakarya'da Yılgenci adlı şirkette üretim yapılıyor.
Cer sistemi Siemens mi acep?
TRAM34 Projesinde Yeni Aşama!
Yerli tramvay projemizde önemli bir adıma geçtik. Cer invertörü ve yardımcı güç konvertörü testlerine başladık.
Bu sistemler:
• Araca hareket kabiliyeti kazandırır
• Yolcu konforunu destekler
Yerlilik projelerimizle raylı sistem teknolojilerinde fark yaratmaya devam edeceğiz.
Proje yapılıyor ama altyapısını yap-boz gibi bulmaya çalışıyoruzCER sistemi hakkında tam bilgi bulamadım ama Emirhan ' ın önceki sayfada bu paylaşımı var. Medel elektronik adlı şirket sadece cer sistemini test mi ediyor yoksa üretim de onlara mı ait emin olamadım.
Proje yapılıyor ama altyapısını yap-boz gibi bulmaya çalışıyoruz![]()