Bursa Ulaşımı Genel Sohbet ve Fotoğraflar

Yolcu istiyorsan önce 38 numaralı otobüs hattını iptal etmen lazım. Sadece T2'de değil T1 hattında da bazı iyileştirmeleri yapman lazım. Diğer en önemli alternatif T2 hattını Demirtaş'a götürmek

Yunuseli ve Demirtaş şeklinde iki varyant olarak uzatma da yapılabilir ama öncelik dediğin gibi T2 ve T1 hattında iyileştirici düzenlemelerin yapılması. İsteyen yapar bak Akçaray'a (Kocaeli). Mevzu burada istemek, istemek, istemek!
 
Yunuseli ve Demirtaş şeklinde iki varyant olarak uzatma da yapılabilir ama öncelik dediğin gibi T2 ve T1 hattında iyileştirici düzenlemelerin yapılması. İsteyen yapar bak Akçaray'a (Kocaeli). Mevzu burada istemek, istemek, istemek!
Varyant güzel ama zaten metro hattı yapılacak (yapıldığını görürsek) onun için Yunuseli varyantına gerek yok bence
 
Arka arkaya mesaj atmamaya (flood yapmamaya) özen gösterelim. Bir mesajın ardından yazmak istediğinizi en son mesajınıza ekleyebilirsiniz.
Kolayına kaçıp T2'ye Yunuseli ve Demirtaş çift varyantlı uzatma yapabilirler böylece yine Yunuseli'ye raylı sistem gelmiş olur. :D
aslında avrupa konseyi bulvarındna geçirilirse mükemmel olur böylece kuzeydende raylı sistem geçer

Yunuseli ve Demirtaş şeklinde iki varyant olarak uzatma da yapılabilir ama öncelik dediğin gibi T2 ve T1 hattında iyileştirici düzenlemelerin yapılması. İsteyen yapar bak Akçaray'a (Kocaeli). Mevzu burada istemek, istemek, istemek!
demirtaş uzatması yapılır yada ovaakça ama en önemlisi şuanda bu hat hızını yükseltsinler kaplumbağa hızında tren yapmışlar
 
Geri