Bursakart

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Berktuğ
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Direkt yeni tip kiosklar ile değişebilir. Birde yıllar öncesinde hatırlıyorum kioska Bursakart'ı koyunca Windows'un USB takma sesi geliyordu. Acaba Ubuntu gibi bir sistem kurulsa bu kiosklara daha hızlı çalışmaz mı ?
Yüksek ihtimalle yazılımları windows için yazılmıştır windows 7 kullanıyorlardı galiba bu makinalar. İçine eski bir kasa atmışlardır atmler gibi. Zaten okadar kalın büyük olmasının başka açıklaması olamaz istanbul kocaelidekilere bi bakın anlarsınız
 
Yüksek ihtimalle yazılımları windows için yazılmıştır windows 7 kullanıyorlardı galiba bu makinalar. İçine eski bir kasa atmışlardır atmler gibi. Zaten okadar kalın büyük olmasının başka açıklaması olamaz istanbul kocaelidekilere bi bakın anlarsınız

Windows 7 kullanan da Windows 10 kullanan da var bildiğim kadarıyla. Aslında bu tarz hafif ve internete bağlı olarak yapılması gereken/yapılan işler için web tabanlı bir yazılım kullanılsa böylece tek bir işletim sistemine bağımlı da olunmaz. İçine web tarayıcı yüklenebilen her cihazla/işletim sistemiyle bu işi yaparsın, Linux, Windows, Android, Raspberry Pi... aklına ne gelirse.

İstanbul (Belbim) kendi kioskunu geliştirebilecek maddi/teknik yeterliliğe sahip. Kocaeli'deki kiosklar da kentkart'ın kioskları. Bursadakiler ufak donanım ve yazılım iyileştirmesi ile iş görmeye devam edecek kiosklar çünkü ara ara arızaları olsa da kalitesiz kiosklar değiller. En iyisi Şehreküstü İstasyon'a koydukları mini kiosk tabii, o harika.
 
Geri