M11 - Gayrettepe - İstanbul Havalimanı - Halkalı Metro Hattı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan sezgin_ist
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Öne çıkan
Gün geçtikçe hattımızın yolcu sayısı önemli derecede artmaya devam ediyor..Yolculuk verilerine göre ciddi artışlar görüyoruz.

Öncelikle açılışa yetiştirilemeyen Kayaşehir bağlantısını en kısa sürede tamamlayacağız.

Bazı istasyonlarda trenlerimizin kaç dakikada geleceğini gösteren bilgilendirme ekranı çalışmıyordu, gerekli sistemsel optimizasyonu yaptıktan sonra bilgilendirme ekranı da çalışacak.

Trenin tam olarak nerede duracağı bilinmiyordu dolayısıyla bununla ilgili yolcuları doğru yönlendirmek adına gerekli çalışmalarımızı da yaptık, bu sayede trenin nerede durup başladığını nerede bilebilirler.

Ve hatla ilgili eksik kalan minimal işleri yaz bitmeden tamamlamış olacağız. 🙏
 
Gün geçtikçe hattımızın yolcu sayısı önemli derecede artmaya devam ediyor..Yolculuk verilerine göre ciddi artışlar görüyoruz.

Öncelikle açılışa yetiştirilemeyen Kayaşehir bağlantısını en kısa sürede tamamlayacağız.

Bazı istasyonlarda trenlerimizin kaç dakikada geleceğini gösteren bilgilendirme ekranı çalışmıyordu, gerekli sistemsel optimizasyonu yaptıktan sonra bilgilendirme ekranı da çalışacak.

Trenin tam olarak nerede duracağı bilinmiyordu dolayısıyla bununla ilgili yolcuları doğru yönlendirmek adına gerekli çalışmalarımızı da yaptık, bu sayede trenin nerede durup başladığını nerede bilebilirler.

Ve hatla ilgili eksik kalan minimal işleri yaz bitmeden tamamlamış olacağız. 🙏


İstanbul özelinde konuşmam gerekirse açılan çoğu hatlarda açılışa bazı detaylar yetiştirilemiyor. Sonra da tamamlanabiliyor. Önemli olan yolcuların bir yerden bir yere güvenle ulaşmasıdır. Sonra bu kalan işler hallolur.

Hattın her geçen gün yolcu sayısının artmasıda güzel gelişme.
 
Geri