Bursa Downtown Yaşam ve Eğlence Merkezi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Efe16
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Downtown tamamen anpa grossa mı geçti yoksa sadece hipermarket mi açıyor. Eğer Downtown tamamen anpa grossa geçtiyse Downtown'ın sitesinde anpa grossla ilgili hiçbir şey yok.
 
Dediğine katılıyorum dün uğradım ve gerçeği gördüm. Anpagross'un sadece afişleri duruyor çalışma namına şimdilik bir şey yok.
Bence Downtown sağlam bir AVM yönetimi tarafından satın alınmadan kurtulamaz nokta
Kiralarla ilgili indirime gidip zincir markalarla anlaşmalar yapılmalı yoksa kapatırlar.
 
Geri