Bursa Downtown Yaşam ve Eğlence Merkezi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Efe16
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Downtown tamamen anpa grossa mı geçti yoksa sadece hipermarket mi açıyor. Eğer Downtown tamamen anpa grossa geçtiyse Downtown'ın sitesinde anpa grossla ilgili hiçbir şey yok.
 
Downtownun gidişi maalesef kötü anpa grossta belki açmaktan vazgeçer belli mi olur.
Dediğine katılıyorum dün uğradım ve gerçeği gördüm. Anpagross'un sadece afişleri duruyor çalışma namına şimdilik bir şey yok.
Bence Downtown sağlam bir AVM yönetimi tarafından satın alınmadan kurtulamaz nokta
 
Dediğine katılıyorum dün uğradım ve gerçeği gördüm. Anpagross'un sadece afişleri duruyor çalışma namına şimdilik bir şey yok.
Bence Downtown sağlam bir AVM yönetimi tarafından satın alınmadan kurtulamaz nokta
Kiralarla ilgili indirime gidip zincir markalarla anlaşmalar yapılmalı yoksa kapatırlar.
 
Bugün gördüğüm kadarıyla tablo içler acısı. Üst katta Le Profitti, Tavuk Dünyası ile Zuhal Müzik haricinde mağaza namına bir şey kalmamış.

Alt katta ise Viyana Kahvesi'de tası tarağı toplayıp gidenlerden olmuş.

Anpa Gross kısmında pankart dışında çalışma namına bir şey yok. Sosyal medya hesaplarında mesaj kısmına klişe dahi olsa cevap yazılmıyor bile.

Böyle giderse Downtown da Endülüs Park gibi hayalet AVM'ye dönüşebilir.
 
Bugün gördüğüm kadarıyla tablo içler acısı. Üst katta Le Profitti, Tavuk Dünyası ile Zuhal Müzik haricinde mağaza namına bir şey kalmamış.

Alt katta ise Viyana Kahvesi'de tası tarağı toplayıp gidenlerden olmuş.

Anpa Gross kısmında pankart dışında çalışma namına bir şey yok. Sosyal medya hesaplarında mesaj kısmına klişe dahi olsa cevap yazılmıyor bile.

Böyle giderse Downtown da Endülüs Park gibi hayalet AVM'ye dönüşebilir.
Anpa grossun açmamasıda sorunun büyük olduğunun göstergesi
 
Atış Yapı TMSF’ye devredildi ama ne gibi gelişmeler var, hiçbir bilgi yok. Atış Yapı’yı savunduğumdan değil ama Atış Yapı TMSF’ye devredilmeseydi ve kendileri devam etseydi mağdurlar açısından süreç bundan daha kötü olmazdı herhalde.
Bursa göz önünde olan bölgelerinde yeni yarım kalmış, çirkin görünen inşaatlar, moloz yığını bölgeler kazanmış oldu. Şehrin yapılaşması zaten genel olarak estetikten yoksun. Babylon gibi yarım kalmış inşaatlar, Carrefour arazisi gibi yıkıntı görünümlü koca araziler daha da bozuyor görüntüyü.
Downtown da anlaşılan hayalet AVM’ye dönüşmüş.
Herkesin kendine göre ilgi alanı var. Sitemiz üyesi genç Salih bu tarz projelerle ilgilenirdi. Şaka maka heves kalmadı kendisinde, siteye de uğramaz oldu. Downtown deyince aklıma Salih geliyor nedense.
 
Bugün gördüğüm kadarıyla tablo içler acısı. Üst katta Le Profitti, Tavuk Dünyası ile Zuhal Müzik haricinde mağaza namına bir şey kalmamış.

Alt katta ise Viyana Kahvesi'de tası tarağı toplayıp gidenlerden olmuş.

Anpa Gross kısmında pankart dışında çalışma namına bir şey yok. Sosyal medya hesaplarında mesaj kısmına klişe dahi olsa cevap yazılmıyor bile.

Böyle giderse Downtown da Endülüs Park gibi hayalet AVM'ye dönüşebilir.
Endülüs park yeniden açılabilir sanırım çünkü oraya yeni üstgeçit yapıyorlar
 
Geri