Emirhan Sevdalı
WT Yönetici
İnşallah diyelim jestlerin yerine 1 numaralö aday ısuzu novocity volt
M plakalı şahıs araçlarına dizel şirkete elektrikli alacaksın olacak bitecek
İnşallah diyelim jestlerin yerine 1 numaralö aday ısuzu novocity volt
Kesinlikle doğru burulaşı ve öhoyu alıma davet edelim eski ve küçük otobüsler yenilensin.Burulaş'ta alım yapabilir aslında bu araçlardan. BBBUS araçlarının satışından elde edilecek gelir ile alınabilir.
Bu hikayede yanan jest olduİnşallah diyelim jestlerin yerine 1 numaralö aday ısuzu novocity volt
Bu hikayede yanan jest oldu![]()
Elektrikli Centro'da olabilir.Elektrikli Jest alalım ama yüksek menzil olmak şartıyla![]()
Olmaz 8 metre olsunElektrikli Centro'da olabilir.
1m hattına 20m otobüs gerekOlmaz 8 metre olsun![]()
1m hattına 20m otobüs gerekyoksa sabah ve akşam kaldırmaz yükünü
Abi o zaman direkt Elektrikli Atak, Novociti Volt, 2 seçenek ön plana geliyor.Olmaz 8 metre olsun![]()
Bıraksalardı yapılacaktı yeni gelen yönetimden çıt yok metrobüsle ilgili umarım yaparlar.1m hattına 20m otobüs gerekyoksa sabah ve akşam kaldırmaz yükünü
Bıraksalardı yapılacaktı yeni gelen yönetimden çıt yok metrobüsle ilgili umarım yaparlar.
olmadı maalesef akşam görüyorum insanlıktan çıkılmış gibi yolculuk ediliyor aslında şehir hastanesi etabı açılınca ahmet yeseviden başlatılsın. BBB ye yazıcağım bakalım park et devam et yaparlarmı kocamanMetrobüs yapılacaktı...![]()
bence körüklü soksalar ben yine kabul ederim aslında karsan körüklü elektrikli çıkarsa mezilidie az olsa ahmet yesevii yede aktarma merkezi kurulsa ordada şarj istasyonu bulunsa başka bişey istemiyorumHayaller => Metrobüs
Gerçekler (tahmini) => Mudanya durağını dönüşüme sokup 1M hattına 16 M xxxx plakalı Jest'ler yığmak
olmadı maalesef akşam görüyorum insanlıktan çıkılmış gibi yolculuk ediliyor aslında şehir hastanesi etabı açılınca ahmet yeseviden başlatılsın. BBB ye yazıcağım bakalım park et devam et yaparlarmı kocaman
birde park et devam et yapılırsa tadundan yenmez. bir de bademli otobüsleri burdan kalksa mükemmeldirŞehir Hastanesi hattı yapıldıktan sonra Mudanya metrobüsü yapılacaksa (ki çok zor) Ahmet Yesevi yerine YHT Gar'dan kalkması daha doğru olur. Böylece YHT Gar'ı hem metro hem YHT hem otobüs hareket noktası hem de metrobüs kalkış durağı olarak bi nevi Fahrettin Altay gibi işletebiliriz.
birde park et devam et yapılırsa tadundan yenmez. bir de bademli otobüsleri burdan kalksa mükemmeldir
evet mudanya yolundaki trafik azalır birde neden mudanya, izmir ve ankara yolunda uzun hat olmaması ile ilgili sorunuzun cevabını diğer konuda verdim bakabilirsinizYHT Gar devreye girdiğinde Organize Sanayi ve Emek peronların kapatılıp yalnızca garda oluşturulacak Gar Hareket Noktası üzerinden otobüs hatlarının kaldırılması gerektiğini düşünüyorum.
Hatta YHT Gar'dan Bademli yakın mesafe olduğu için B36 hattı aktarmada ücretsiz tarifede dahi işletilebilir.
Bu değişiklik Geçit'e yarayacak, trafik epey azalacak.