Burulaş - Bugün Hangi Hatta Hangi Otobüs Vardı?

Senelerdir söylüyoruz öho değerlendirse zaten sorun kalmayacak ama burulaş sanırım izin vermiyor karoserli araca.

Fahrettin Beşli zamanında panelvandan imal araçlara izin çıkmıştı ama çift kapılı tercih eden olmadı.

Mehmet Kürşat Çapar'ın bu yeni döneminde bu serbestlik kaldırıldı mı bilmiyorum.

Ona bakarsanız nakit çalışan araçlarda da çok fazla çift kapılı model yok. Çalı durağında bir aracı görmüştüm. Demirtaş, Mudanya, Görükle, Çalı, Teleferik, Hipodrom, Vatan gibi duraklar çift kapılı minibüs tercih etmeli. 14+1, 15+1, 16+1 minibüs de olabilir 17+1 otobüs de.

Ama bakıyoruz 35G'de bile tek kapılı Boxer, Jumper falan...
 
An itibarı ile şu an 2G1 2G2 ve 1K hatlarında toplam 70'i aşkın araç çalışıyor. Toplu taşıma değil toplu kargaşa olan bu sistemin acilen çözülmesi lazım

Ekli dosyayı görüntüle 22893Ekli dosyayı görüntüle 22894Ekli dosyayı görüntüle 22895
b13 ve b10dada aynı sorun var maakesef birde bunlar besleme hattı yani metrodaki yoğunluk burayada yansıyor ama hala el atan yok bu hatlara yani aslında bu minibüsler kapasitesi fazla özel araç gibiler
 
16İ'de Conecto bomboş gidiyor neredeyse ama 15A'ya Burulaş'tan takviye olarak 253 geliyor.

Bu Yaztur'un mantığını çözemedim 16İ'deki Conecto'yu kaydırsana 15A'ya?
16i hattının solo araçlar ile çalışmasını ben açıkçası gereksiz buluyorum.
Nitekim YazTur'da bu görüşte bunada inanıyorum. Aynı anda aynı hatta aynı gün içerisinde 1 doruk, 1 jest ve 1 conecto verdiklerinden ötürü böyle düşünüyorum.
15A'da 5 adet solo, 1-2 adet 9 metre olsa bence daha iyi olabilir. Ya bunun farkında değiller yada cidden boşvermişler.
 
16i hattının solo araçlar ile çalışmasını ben açıkçası gereksiz buluyorum.
Nitekim YazTur'da bu görüşte bunada inanıyorum. Aynı anda aynı hatta aynı gün içerisinde 1 doruk, 1 jest ve 1 conecto verdiklerinden ötürü böyle düşünüyorum.
15A'da 5 adet solo, 1-2 adet 9 metre olsa bence daha iyi olabilir. Ya bunun farkında değiller yada cidden boşvermişler.

Boşvermiş olmaları daha ağır basar yoksa 16A ve 16İ'yi aynı anda devrede tutmayıp birinin kapatılması talebinde bulunurlardı.

Hep o S2 verilmediği için var ya 😂
 
Ellerindeki maddi imkanlara güveniyorlar herhalde (öyle zaten de) :D
Sende görmüşsün, bende kaç kez gördüm yani 16İ hattında normal saatlerde 20-30 kişi için conecto falan çalışıyor ediyor :D

Ya da İstanbul'da yeteri kadar kazanıyoruz diyip Bursa'daki işletimi umursamıyorlar. 😀



Bu arada Ayazlar'ın 4İ'sinde Burulaş'ın 448 numaralı Jest'i çalışıyor şu an.
 
Son düzenleme:
Geri