sezgin_ist WT Yönetici Mesaj 9,984 Puan 21,801 Yaş 35 Konum İstanbul 12 Mar 2025 #2 : Çanakkale Belediyesi
sezgin_ist WT Yönetici Mesaj 9,984 Puan 21,801 Yaş 35 Konum İstanbul 3 Nis 2025 #3 Bugün (03.04.2025) Çanakkale Merkez'de çektiğim fotoğraflar
Emirhan WT Kullanıcı Mesaj 14,453 Puan 19,118 Konum İzmir 3 Nis 2025 #4 Hey gidi çanakkale çok özledim buraları usta birliğini gökçeadada yapmıştım ama çanakkaleyi de biraz olsun gezme fırsatım olmuştu.
Hey gidi çanakkale çok özledim buraları usta birliğini gökçeadada yapmıştım ama çanakkaleyi de biraz olsun gezme fırsatım olmuştu.
Efe16 WT YöneticiAyın En İyi Üyesi '🥇' Mesaj 12,916 Puan 24,227 Yaş 39 Konum Bursa 3 Nis 2025 #5 Ben 1 kere gittim çok güzel bir şehirdir ama savaşın kalıntıları hala orda insan üzülüyor gittimi çanakkaleye.
Ben 1 kere gittim çok güzel bir şehirdir ama savaşın kalıntıları hala orda insan üzülüyor gittimi çanakkaleye.