İETT 250 Adet Solo Tip (12M) Otobüs İhalesi Üzerine Tartışma Konusu

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Marmaray
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
İETT 250 Adet Otobüs Alımı için Sözleşme İmzaladı

İstanbul Elektrik Tramvay ve Tünel (İETT) İşletmeleri Genel Müdürlüğü 20 Nisan 2026 tarihinde tekliflerini topladığı, "250 Adet Solo Tip Otobüs Alımı" ihalesini sonuçlandırdı.

Yatırımlar Dergisi'nin aldığı bilgiye göre, söz konusu ihaleyi kazanan Ulaşım İç ve Dış Ticaret ile geçtiğimiz günlerde 4.249.975.000 TL üzerinden sözleşme imzalandı.

Yaklaşık maliyeti 5.641.781.250 TL olarak belirlenen ihale için doküman indiren istekli sayısı 7, toplam teklif sayısı 4, geçerli teklif sayısı 4 olmuştu. İşin 18 Mayıs 2027 tarihine kadar tamamlanması bekleniyor.

Kaynak: Yatırımlar Dergisi
 
İBB Başkanı Nuri Aslan 250 adet solo otobüsün alımına dair sözleşmenin imzalandığını araçların bu yılın Kasım ayından itibaren teslimlerine başlayacağını açıklamış bugün Kurtköy garajının açılışında.
Yeni akialar bakalim nasıl tasarında bir değisim yoktur ama icinde ufak tefek iyileştirmeler vardır belki
 
Geri