Berktuğ
WT Yönetici
- Mesaj
- 1,957
- Puan
- 4,497
Şehrimiz için önemli projeye başlamanın gururunu yaşıyoruz.
12 gün önce müjdesini paylaştığımız Mithatpaşa-Gar arası tren raylarının yer altına alınması projesinde çalışmalar için makinalar kurulmaya başlandı.
Tren raylarının yer altına alınmasıyla Mithatpaşa ve Gar Meydanı arasındaki 2 kilometrelik alanda bulunan 4 hemzemin geçidi kaldıracağız.
Demiryolu hattının üzerini peyzaj düzenlemeleriyle yeşil bir koridora dönüştürerek şehrimize yeni bir yaşam ve buluşma alanı kazandıracağız.
İlk etapta trenlerin geçeceği tünelin yan duvarlarını inşa edecek, ardından zemin çalışmalarını tamamlayacağız. Üst taşıyıcı sistemlerin imalatının ardından yapılacak peyzaj düzenlemeleriyle şehir merkezine yeni bir sosyal alan kazandıracağız.
Ulaşım sorunlarını bütüncül bir bakış açısıyla ele alıyor, Sakarya'yı geleceğe hazırlıyoruz.
Çalışmalar süresince vatandaşlarımızın anlayışını bekliyor, bu tarihi dönüşüme tanıklık etmelerini istiyoruz.
Kaynak: Sakarya Büyükşehir Belediyesi / Instagram